از پروژه عادی سازی کشف حجاب تا اهانت به مراجع تقلید و مبانی اسلام + تصاویر

به گزارش بصیر به نقل از  فرهنگ نیوز ، هجمه ی همه جانبه ضد انقلاب به اعتقادات مسلمانان و مبانی اسلام مدتهاست توسط شبکه های ماهواره ای و سایت های خارج از کشور دنبال می شود و طی سالهای گذشته نیز که استفاده از شبکه های اجتماعی در داخل کشور گسترش یافته، یکی از کارویژه های اصلی این شبکه ها تمرکز بر پروژه «اسلام زدایی» و حمله به اصلی ترین مبانی فکری و اعتقادی مسلمانان بوده است.

رجانیوز-با یک رصد ساده در بسیاری از شبکه های اجتماعی به راحتی می توان متوجه صفحاتی شد که با تمرکز ویژه بر روی اعتقادات مسلمانان، به تخریب و فحاشی علیه اسلام مشغول هستند اما برخی از آنها نیز با حفظ ظاهر و ادبیاتی کاملا رسمی، تمام تلاش خود را برای ایجاد «شبهه» و یا «قبح شکنی» نسبت به برخی اصول مسلم دینی قرار داده اند.
 
در همین راستا طی روزهای گذشته با هماهنگی برخی رسانه های بیگانه و مراکز فعال اسلام ستیز در خارج از کشور، کمپینی در فیس بوک تشکیل شده که طی آن از زنان و دختران ایرانی خواسته شده تا با ارسال عکس های بی حجاب خود در اماکن عمومی، خیابان ها و … از این طریق به مبارزه با جمهوری اسلامی بپردازند.
 
این کمپین که ذیل عکس های منتشر شده خود، توضیحاتی را نیز به زبان انگلیسی می نویسد، مورد استقبال برخی رسانه های انگلیسی زبان نیز قرار گرفته و از آن به عنوان یک حرکت جدید در ایران برای کشف حجاب زنان یاد شده است.
 
اما یکی از عکسهایی که اخیرا در این صفحه منتشر شده، نه تنها پروژه قبح شکنی و حیازدایی از جامعه را در دستور کار قرار داده بلکه با توهینی آشکار به یکی از مراجع عظام تقلید، عمق ماهیت ضد دینی این جریان را آشکار کرده است.

این عکس موهن با استقبال گسترده ضد انقلاب مواجه شده و باعث اهانت های بیشتر آنها به مراجع تقلید شده است.
 
گفتنی است این صفحه توسط یکی از خبرنگاران ضد انقلاب فراری اداره می شود که در زمان حضور در ایران، از یادداشت نویسان ثابت روزنامه اعتماد ملی متعلق به مهدی کروبی بود.
 
وی روز گذشته نیز با حضور در شبکه ماهواره ای «من و تو» که توسط بهاییان ساکن انگلستان اداره می شود، اعلام کرد با این کار مبارزه جدیدی علیه جمهوری اسلامی را توسط زنان «غیر سیاسی» کلید زده و مبارزه با نظام را نمی شود فقط از طریق مطالبات سیاسی جنبش سبز پیش برد بلکه باید با کشف حجاب و اقدامات مشابه، زنان غیر سیاسی را نیز به کمک سبزها به میدان آورد.
 
اما نکته جالب توجه در این میان، نه تنها انفعال دستگاه های امنیتی و عدم برخورد با کسانی است که با انتشار و اشتراک گذاری عکس های بی حجاب خود در فضای مجازی به دنبال قبح شکنی در این باره هستند، بلکه  مواضع عجیب برخی مسئولان دولتی و تاکید آنها بر «رفع فیلتر» شبکه های اجتماعی است!

رصد مواضع رییس جمهور و وزیر ارشاد طی چند ماه گذشته به خوبی نشان میدهد بارها و بارها رفع فیلتر «فیس بوک» یکی از محورهای اصلی سخنان آنها بوده است.
 
حال باید از مسئولان محترم و بویژه وزیر ارشاد و رییس جمهور محترم پرسید با وجود برنامه ریزی گسترده دشمن برای استفاده از شبکه های اجتماعی و ترویج قبح شکنی و حیا زدایی از جامعه با توسل به اهانت به مبانی اصیل اسلام، درخواست آنها مبنی بر رفع فیلتر فیس بوک دقیقا با چه انگیزه و هدفی صورت گرفته است؟
 
آیا می توان با وجود حجم بالای برنامه ریزی دشمن برای ترویج فساد در بین جوانان و نسل چهارم انقلاب، بدون هیچ برنامه ریزی و تامل، تنها برای خوش آمد عده ای معدود از رفع فیلتر رسانه هایی خبر داد که در آنها نه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بلکه اصل اسلام مورد هدف تخریب قرار گرفته اند؟! آیا انجام این اقدامات معنایش عمل به وعده های انتخاباتی است یا انتظار امروز مردم از مسئولان، رسیدگی به وضعیت اقتصادی کشور و اولویت دادن به فعالیت های فرهنگی جریان مومن و انقلابی است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا