معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران

مسافرین نظافت سواحل را فراموش نکنند/نجات غریقان نگران حقوق شان نباشند

به گزارش بصیر، علیرضا یونسی رستمی با اشاره به اینکه مازندران بیش از ۳۰۰کیلومتر ساحل دارد، اظهار داشت: برای حفاظت از این سواحل، نیاز به امکانات است که مسئولان کشور باید به این استان که خدمات کشوری ارائه می دهد، بیشتر توجه کنند و سطح اعتبارات مان فراتر از اعتبارات استانی باشد.

وی افزود: خوشبختانه اعتبارات مربوط به حقوق و دستمزد نجات غریقان که سال گذشته با تأخیر پرداخت شد، امسال بر اساس پیگیری های مسئولان استان، اعتبارات این بخش تخصیص یافته و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار داده شد تا هر ماه حقوق این قشر زحمتکش پرداخت شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه ۱۲۰ نقطه کور در دریای مازندران تاکنون شناسایی شد، گفت: شنا در این نقاط که خطرات جانی به همراه دارد، تحت هر شرایطی ممنوع است.

یونسی خاطرنشان کرد: از دی‌ماه سال قبل و با تشکیل ۱۰ کمیته و نشست با دستگاه های اجرایی مرتبط، تلاش شد با شناسایی ضعف و نواقص در ستاد ساماندهی طرح دریا، در ۱۶شهرستان ساحلی امسال غریق در دریا نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه طرح دریا از ۳ خرداد، هم‌زمان با استان های ساحلی در مازندران آغاز می شود، از هم‎وطنان خواست شئونات اسلامی را بیشتر رعایت کنند، به تذکرات ناجیان غریق و نیروی انتظامی بیشتر توجه کرده و  نظافت سواحل را فراموش نکنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب فرهنگی بوده که در دنیا مانند خورشید می درخشد و ما باید بیشتر به فرهنگ در جامعه کنونی توجه کنیم.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا