مهرعلیزاده: با ورود علی آبادی اوضاع بهم ریخت

به گزارش بصیر، محسن مهرعلیزاده در خصوص آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی فوتبال گفت: آن زمان که ما تیم ملی را برای جام جهانی آماده می‌کردیم انسجام خوبی داشتیم. رئیس فدراسیون با سرمربی و سرمربی با بازیکنان، همه ارتباط بسیار خوبی با هم داشتند و همه چیز خوب بود اما متاسفانه با ورود علی‌آبادی و مصاحبه‌هایی که انجام داد اوضاع به هم ریخت.


وی درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما دو دولت قبلی اعتقادی به این کار نداشتند. زمانی ‌که من در ورزش بودم این کار در حال انجام شدن بود و مجوزهای لازم را هم گرفته بودیم. بورس هم آمادگی خود را با وجود اینکه محدودیت‌هایی در قانون وجود داشت اعلام کرده بود تا این دو تیم وارد بورس شوند.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: مصوبات دولت گرفته شد، اما دو دولت قبلی اعتقادی به این کار نداشتند. اما دولت جدید بر این موضوع مصمم است. مسئولان وزارتخانه روی این موضوع کار می‌کنند. تنها موضوعی که کمی کار را سخت می‌کند نحوه اجرا و احتیاط‌هایی است که لحاظ می‌شود که بدیهی است. این موضوع کار ساده‌ای نیست چون این دو تیم میلیون‌ها هوادار دارند و توقع آنها بالاست.

مهرعلیزاده درباره عملکرد وزارت ورزش در این ماه‌ها گفت: با وجود محدودیت‌هایی که وجود دارد اما عملکرد مثبت بوده است. با توجه به دانشگاهی بودن وزیر ورزش، کارها به صورت علمی انجام می‌شود. همچنین با توجه به اینکه وزیر ورزش جزو دار و دسته‌های ورزشی نبوده است یک فرصت است.

رئیس فدراسیون بین‌المللی زورخانه‌ای درخصوص اختلافات با فدراسیون ملی گفت: اختلافی وجود ندارد و ارتباط خوبی داریم. عوامل اختلاف از بین رفته‌اند و مشکلی وجود ندارد.

مهرعلیزاده درباره موضوعاتی که درخصوص جعل امضا و نامه‌نگاری‌های خارج از عرف در فدراسیون بین‌المللی بعد از برکناری حسینی صورت گرفت گفت: با توجه به اینکه شرایط دبیرکل سابق را برای ادامه فعالیت لازم و کافی نمی‌دانستیم دست به تغییر زدیم. این ضرورت احساس شد و اختلافی وجود ندارد. فردی برای تشویش اذهان اعضای هیات رئیسه دعوت‌نامه‌های جعلی را ارسال کرده بود که این موضوع حل شد.

مهرعلیزاده در خصوص تشکیل جلسه هیات اجرایی گفت: تصمیم‌گیری در مورد دبیرکل انجام شده است و جلسه هیات اجرایی هفته آینده برگزار خواهد شد. گزارش این وضعیت هم به هیات رئیسه اعلام خواهد شد.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا