نماینده ولی فقیه در استان مازندران

اختلاف سلیقه بین اعضای شورا خطرناک است

به گزارش بصیر،  آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در دومین اجلاس مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی کلان شهرها و مراکز استان‌ها که به میزبانی شورای اسلامی و شهرداری مرکز مازندران در هتل بادله برگزار شد، اظهار داشت: شورا یک اصل در نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی بر مشروعیت استوار است و شورا به عنوان یک اصل مورد مقبولیت قرار دارد، افزود: فعالیت شورایی نشان می‌دهد که نظام اسلامی استبدادی نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: شورا در اسلام بها دادن به مردم است که در انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت.

وی ولایت فقیه را مشروعیت در اسلام عنوان کرد و گفت: اعضای شورای شهرها منتخبان مردم هستند و از این فرصت باید بهره کافی برده شود.

خطیب جمعه مرکز مازندران افزود: اعضای شورا بنا به رأی مردم به عنوان وکیل محسوب شده باید برای رفع مشکلات موکلان خود گام بر دارند.

طبرسی حکومت اسلام را برای مردم دانست و ادامه داد: شورا جایگاه مقدسی دارد و وظایفش در قانون اساسی مشخص شده است.

وی اختلاف در فعالیت شوراها را سم دانست  گفت: برای رسیدگی در کار مردم نباید اختلاف سلیقه وجود داشته باشد.

طبرسی اظهار داشت: اختلاف سلیقه در کار، شوراها را موفق نمی‌کند.

این مسئول به شعار رهبری در سال جاری اشاره کرد و افزود: عناصر چهارگانه شعار رهبری که مبنی بر اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی است باید به درستی در کشور محقق شود.

وی با تاکید براینکه فعالیت‌های سیاسی نباید اختلال در روند خدمات رسانی ایجاد کند، تصریح کرد: دشمن با تحریم به اقتصاد و فرهنگ کشور نشانه رفته است.

طبرسی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی رویکردی است که کشور را دربرابر تهدیدها مستحکم می‌کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ کشور ما آسیب پذیر بود و با جنگ نرم دشمن آسیب پذیرتر شد، اظهار داشت: همانطور که در دوران دفاع مقدس در برابر توطئه‌ها دشمنان مقاومت کردیم  هم اکنون می‌توانیم در برابر هجمه‌ها اقتصادی و فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران صیانت از فرهنگ اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم ما مسلمان هستند و فرهنگی وارداتی را می‌توان اصلاح کرد.

وی افزود: فرهنگ کشور ما بنیه ملی و اسلامی دارد.

طبرسی با بیان اینکه برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم باید مانند دوران دفاع مقدس انگیزه الهی داشته باشیم، گفت: خروجی این همایش‌های فرهنگی باید برای کل کشور موثر باشد.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا