تصادف تریلی با پراید در محور سمنان به گرمسار ۲ کشته برجا گذاشت

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضوی خبیر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل فرماندهی پلیس راه استان سمنان از برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پراید در محور سمنان به گرمسار در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه بامداد امروز خبر داد و افزود: در این سانحه مرگبار راننده ۴۴ ساله خودروی پراید به همراه همسرش در دم فوت شدند و پسر ۱۶ ساله شان نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده تریلی را عامل این تصادف مطرح کرد و به رانندگان به ویژه خودروی سنگین توصیه کرد تا هنگام رانندگی تمام توجه و دقت خود را به رانندگی اختصاص دهند تا این چنین شاهد متلاشی شدن کانون گرم یک خانواده نباشیم.

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین از مردم خواست تا ضمن رعایت جدی قوانین راهنمائی و رانندگی از هرگونه شوخی و یا اقدامی که منجر به عدم توجه آنان به رانندگی می‌شود پرهیز کنند.

رضوی خبیر بیشترین عامل تصادفات در جاده های استان سمنان را خستگی و خواب آلودگی رانندگان عنوان کرد و گفت: این امر باعث داغدار شدن جمعی از اطرافیان می شود.

وی حرکت با سرعت مطمئنه و استراحت در فواصل کوتاه، پس از رانندگی را برای حفظ جان راننده و سرنشینان خودرو ضروری شمرد و عنوان کرد: واژگونی خودرو شایع ترین عامل مجروح شدن مسافرانی است که عامل اصلی آن خستگی و خواب آلودگی بوده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان در خاتمه از کاربران جاده ای خواست تا در صورت مشاهده رانندگی خارج از عرف و نقض قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان در جاده ها، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا دیگر شاهد حوادث ناگوار در جاده های استان نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا