داشتن برگه تسویه حساب مالیاتی، شرط باشگاه استقلال برای امضای قرارداد

به گزارش بصیر به نقل از عرش نیوز،بهرام افشارزاده پس از جلسه با رئیس امور مالیاتی استان تهران، گفت: با توجه به صحبت‌‌هایی که با آقای نوری داشتم، قرار شد که وضعیت مالی بازیکنان و همه کسانی که با آنها قرارداد می‌بندیم، مشخص شود.

وی با بیان اینکه برای فصل آینده قرارداد هر بازیکنی که در استقلال بسته می‌شود را اعلام می‌کنیم، افزود: این حق مردم است که از این موارد مطلع باشند و ما باید شفاف‌سازی کنیم. رئیس امور مالیاتی تهران در این زمینه راهنمایی‌های لازم را انجام دادند و ما نیز با روی باز این راهنمایی‌ها را پذیرفتیم و قرار شد در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. برای باز شدن حساب باشگاه نیز، ایشان راهکاری ارائه کردند تا این مشکل حل شود.

 

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: به هیچ عنوان مالیات بازیکنان را پرداخت نخواهیم کرد و خودشان باید بپردازند. همچنین هر بازیکنی هم که بخواهد جذب استقلال شود، باید برگه تسویه حساب مالیاتی خود را داشته باشد تا با او قرارداد امضا کنیم.

 

افشارزاده در مورد اینکه برای فرار مالیاتی بازیکنان چه راهکاری اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد همه بازیکنان شفاف‌سازی می‌شود تا آن مبلغ واقعی که با بازیکن بسته می‌شود، به اداره مالیات ارائه شود.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که در فصل و نقل‌ و انتقالات از فتح‌الله‌زاده مدیرعامل فصل گذشته استقلال هم کمک می‌گیرد یا نه، عنوان کرد: فتح‌الله‌زاده تجربه زیادی دارد و از تجربه وی استفاده خواهیم کرد. ما اتاق فکری داریم که نه تنها از فتح‌الله‌زاده، بلکه از افراد غیر استقلالی‌ در این اتاق کمک می‌گیریم. درِ باشگاه استقلال به روی همه باز است.

وی در مورد اینکه آیا تصمیمی برای جذب بازیکن از پرسپولیس دارند، تصریح کرد: هنوز این موضوع را مشخص نکرده‌ایم. صبح امروز (شنبه) به دیدار رحیمی مدیرعامل پرسپولیس رفتم ولی صحبتی در این زمینه انجام ندادیم. رحیمی دوست قدیمی من است و هیچ مشکلی با هم نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا