مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس مازندران

ایمان به خدا عامل اصلی حماسه سوم خرداد بود

به گزارش بصیر، سردار عبدالله ملکی صبح امروز در مراسمی به مناسبت سالروز آزادسازی خرم‌شهر که در دانشگاه حضرت امام(ره) نیروی دریایی نوشهر برگزار شده بود، اظهار داشت: ایمان به خدا یکی از عوامل اصلی حماسه فتح خرمشهر بود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل جدید انقلاب منتقل شود، افزود: درس حماسه آزادسازی خرم‌شهر ایستادگی، مقاومت و تبعیت از رهبری، انسجام و اتحاد است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس مازندران، فرهنگ دفاع مقدس را به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر معرفی کرد و یادآور شد: خون ۶ هزار شهید در عملیات بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر برزمین ریخته شد که باید درس های شهادت، شهامت و مقاومت این شهدا به نسل جدید انقلاب شناسانده و منتقل شود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کرد: متاسفانه امواج خروشان جنگ نرم دشمن به پشت بام ها رسیده است و باید با تاسی عوامل فرهنگ دفاع مقدس در رویارویی با فشارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دشمن محکم بایستیم.

ملکی با اشاره به نقش محوری فرهنگ دفاع مقدس و شهدا برای مقابله با تهاجم فرهنگی اظهار کرد: دشمن ظرافتمندانه وارد خانه های ما شده و باید دقت کنیم تا به سمت دشمن غش نکنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بخش دیگر با اشاره به احداث پارک موزه دفاع مقدس در شهرستان ساری اظهار داشت: تاکنون ۱۵میلیارد تومان برای احداث این پارک موزه دفاع مقدس جذب اعتبار شده و از پیشرفت ۲۰ درصدی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل، این پروژه نیازمند ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار می باشد که امیدواریم با تخصیص اعتبار لازم، ظرف ۴ سال به پایان برسد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا