ساز و کار حفظ کی روش جواب نداد

وی در همین خصوص افزود: در دو بازی اخیر تیم ملی همه دیدند که بازیکنان ما هنوز صد درصد تمرکز خود را روی این دیدارهای تدارکاتی قرار نداده اند و دیدید که در دقیقه ۶۰ کادر فنی تیم ملی تعویض های زیادی را انجام داد. هنوز کادر فنی و بازیکنان در حال محک زدن خود هستند اما مطمئن باشید بچه ها رفته رفته در حال برگشت به روزهای خوب خود هستند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر کی‌روش دو کار اساسی را در برنامه خود قرار داده است که آن هم بالا بردن آمادگی ذهنی و بدنی بازیکنان است که این موضوع طی دیدارهای اخیر تیم ملی خود را در انگیزه های بازیکنان نشان داده است.

 

وی تصریح کرد: ما از اردوی آفریقای جنوبی از کی‌روش خواستیم که برای آینده تیم ملی به بازیکنان جوان فرصت بازی بیشتری دهد که نمونه آن را نیز در بازی با تیم ملی مونته نگرو دیدید که سردار آزمون نخستین بازی ملی خود را انجام داد.

 

کفاشیان که ظهر امروز سه شنبه در برنامه هر روز ورزش شبکه خبر حضور پیدا کرده بود در پاسخ به این پرسش که چرا نام کوچک بعضی از بازیکنان پشت پیراهن هایشان درج شده، گفت: مطمئن باشید این موضوع با هماهنگی فیفا صورت گرفته و آنها تصمیم گیری در خصوص این موضوع که از اسم کوچک یا بزرگ بازیکنان بر روی پشت پیراهن استفاده شود را برعهده فدراسیون فوتبال گذاشته اند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرده که بازیکنان و کادر فنی باید لباس های خود را با آب ولرم بشویند تا مشکلی ایجاد نشود، گفت: متاسفانه برخی از صحبت های من، بد انعکاس داده می شود. من از تدارکات تیم که ۳۰ سال سابقه کاری دارد در خصوص اظهارنظر بازیکنان مبنی بر اینکه با شستن لباس ها سایز آنها آب می رود صحبت کردم که وی گفت بازیکنان باید لباس ها را با آب ولرم یا سرد بشویند نه آب داغ.

 

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد این بار اردوی اتریش مشکلات چهار سال قبل مانند وجود پشه، گرما و بی کولری را نداشت، گفت: البته چهار سال قبل هوا خیلی گرم تر بود. در این دوره پیش از آنکه محلی برای اردوی تیم ملی، یا هتل و… در نظر گرفته شود، ابتدا باید کی‌روش آن را تایید می کرد و وی به هزینه های آن نیز کاری ندارد، چون مشکل او نیست در واقع در این دوره تمام انتخاب ها توسط خود کی‌روش صورت گرفته و تا این لحظه از شرایطی که تیم ملی دارد، راضی است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پس از بازیهای جام جهانی کی روش را حفظ خواهید کرد یا خیر گفت:

خود ما هنوز نمی دانیم که در این زمینه چه اتفاقی خواهد افتاد چون به تفاهم اصلی با وی نرسیده ایم و ساز و کار لازم نیز برای حفظ کی روش فراهم نشده است . امیدوارم در آینده این سازوکار فراهم شود تا بتوانیم کی روش را حفظ کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا