نکونام در تیم ملی اضافی است، بازوبند آبی هم می‌بندد!

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز ، مرتضی فنونی‌زاده ابتدا در مورد بازوبند آبی رنگ نکونام که در چند روز اخیر سوژه رسانه‌ها شده است، گفت: معتقدم تیم ملی‌ ارث پدری کسی نیست و نخواهد بود. شما می‌‌بینید که بازیکنان آفریقایی روی مچ خود از مچ‌بندی استفاده می‌‌کنند که پرچم کشورشان است. آنها با این کار می‌خواهند کشور خود را معرفی کرده و به دنیا نشان دهند. حالا جواد نکونام با شش ماه سابقه بازی در استقلال بازوبند آبی می‌بندد. فکر می‌‌کنم این مسائل باید توسط سرپرست تیم یا مسئولان فدراسیون از جمله نبی پیگیری شود.
 
وی ادامه داد: مردم خیلی از کشورها با پرچم کشورهای دیگر آشنا نیستند و شاید چیزی از کشورهای دیگر ندانند. من معتقدم بازوبند کاپیتانی تیم ملی‌ باید پرچم خوشرنگ کشورمان باشد. امثال بزرگانی مثل منصور پورحیدری و علی پروین با بیش از دو دهه سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس چنین کارهایی را انجام  نمی‌دادند. محمد پنجعلی که سال‌ها در کنار او بازی کردم ۱۲ بازوبند داشت اما بازوبندهای او در تیم ملی قرمز رنگ نبودند.
 
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اصلاً معتقدم جواد نکونام در تیم ملی‌ یک بازیکن اضافی است و حالا بازوبند کاپیتانی را هم آبی رنگ کرده است. او شش ماه در استقلال بازی کرد و این در حالی است که هواداران استقلال بابت بازی‌ها ضعیف، از او راضی نبودند. من معتقدم نکونام در تیم ملی‌ یک بازیکن اضافه است و در مورد شجاعی نیز همین نظر را دارم.
 
فنونی‌زاده در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: نظر شخصی من این است که ایران با ۹ نفر بازی می‌‌کند و این دو بازیکن تأثیری در بازی تیم ملی‌ ندارند. در ضمن فکر می‌‌کنم شجاعی و نکونام در تصمیم‌گیری‌های کی‌روش نقش دارند و این اصلاً درست نیست. معتقدم کی‌روش در حق رضا حقیقی و امید ابراهیمی که جزو بهترین هافبک‌های دفاعی در ایران هستند اجحاف کرده است.
 
بازیکن اسبق تیم ملی‌ در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم شرایط تیم ملی‌ در خط دفاعی خوب است و در خط حمله هم می‌توانیم وضعیت بهتری داشته باشیم. کی‌روش با استفاده از جوان‌هایی مثل سردار آزمون و جهانبخش و همچنین بازیکنانی مانند قوچان‌نژاد و انصاری‌فرد می‌‌تواند بهتر نتیجه بگیرد. این مسئله در بازی دوستانه با مونته‌نگرو هم ثابت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا