بصیر گزارش می دهد

ترویج بدحجابی در مجله سرزمین ورزش/تصاویر

به گزارش بصیر، در حالی که شعار سال، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، متأسفانه گاهی اوقات شاهد بروز یکسری از حرکات از سوی برخی رسانه ها هستیم که در جای خود قابل بسی تأمل است.

بی شک وجود رسانه می تواند زمینه ساز تحقق فرهنگ در جامعه باشد.

فرهنگی که موجب نگرانی واقع شده و برای بسط آن از همه‌ی مردم و مسئولین دعوت به عمل می آید، دعوتی که به همراه نقشه راه بوده و از آن می توان به عنوان فصل الخطابه اعمال و تدابیرمان نام برد.

اگر رسانه را به چهار دسته مکتوب، مجازی، شنیداری و صوتی دسته بندی کنیم، مطمئناً رسانه های مکتوب که خود نیز به چند دسته تقسیم بندی می شوند، در جایگاه ویژه ای جهت تأثیر گذاری بر افکار عمومی و مردم قرار دارند و نقش اساسی می توانند، ایفا کنند.

متأسفانه در مجله سرزمین ورزش، ترویج بدحجابی هفته به هفته در حال افزایش است و این را از رپرتاژهایی که در صفحات پایانی به چاپ می رسانند، مشاهده می کنیم.

چهارشنبه هفته جاری، زمانی که بر روی کیوسک مطبوعات شهر، مجله سرزمین ورزش را ورق می زدم به صفحه های پایانی آن رسیدم، عکس های پشت جلد نظرم را به خود جلب کرد، جای بسیار تأسف داشت، چاپ عکس خانمی با لباس های زننده و لوازم آرایشی غلیظ، کاملاً تعجبم را واداشت.

به نظر می رسد صاحب امتیاز و مدیرمسئول این مجله ورزشی، برای تأمین هزینه های مجله، خود دست به هر کاری زده و به حد و حدود توجه نمی کند؛ تصاویری که در این مجله با تیتر «آتلیه نماد ورزش بانوان کشور» به چاپ رسیده است، هیچ رنگ و بویی از بانوی ایرانی ندارد و به نوعی بیشتر شبیه همان عکس های آتلیه ای است.

در اینجا لازم به توصیه می دانم که مدیرمسئول این مجله با آن همه تجربه رسانه ای در زمینه ورزش و جذب طرفدار در مازندران، باید برای تأمین هزینه این مجله چاره ای دیگر بیاندیشد نه آنکه به هر قیمتی بخواهد تأمین هزینه کند.

نباید کسانی که داعیه دار فرهنگی مقدس اند، خود عامل و مروج بدحجابی در جامعه با ابزار مهمی چون رسانه شوند و باید حفظ ارزش ها سرلوحه کارشان باشد.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا