اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار

جوان، مهمترین سرمایه کشور/ می دانیم آسیب چیست اما برای برون رفت آن برنامه نداریم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در جمع مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی شهرستان فریدونکنار، اظهار داشت: سبت به جوان و مشلات آنها دغدغه داریم و امیدواریم این جلسه ها و مصوبات آن صرفا جهت شعار نباشد.، باید این سخنان را به مرحله عمل بکشانیم که با سعادت جوان، رشد و پیشرفت کشور نیز رقم خواهد خورد.

وی با باین اینکه حضرت امام جوانان را مایه فخر می دانستند، خاطرنشان کرد: همین جوانان در ۸ سال دفاع مقدس مردانه ایستادند و نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: باید برای جوان و نوجوان و پویایی آنها برنامه داشته باشیم، جوان پتانسیلی نهفته دارد که باید زمینه را برای شکوفایی آنها میها کنیم.

حسین زاده عنوان داشت: جوانان در کشور ما نشان دادند که در عرصه های مختلف و با اداره و پشتکار مشکلات اقتصدی، اجتماعی و سیاسی را مرتفع می نمایند.

وی ادامه داد: باید در عمل به جوانها بها دهیم، قدرت ابراز وجود، اینکه بتواند قدرت خویش را به منصه ظهور بگذارد و فضا را فراهم کند.

فرماندار فریدونکنار افزود: امروز اگر در جهان و در عرصه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن داریم فقط به دلیل جوانان فعال و ویایی است که به خواسته های غرب توجهی نمی کنند و در برابر آن ایستاده اند.

حسین زاده بیان داشت: در این شهرستان و در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی و ورزشی پتانسیل های زیادی وجود دارد، همه باید به یکدیگر کمک کنیم و خادم جوانان این شهرستان باشیم.

این مقام عالی دولت گفت: شاید پاداشی که به جوان در مراسمی خاص به آنها داده می شود ارزش ریالی نداشته باشد اما جوان به خودش می بالد و به دنبال این است که خود را به عنوان الگو معرفی نماید.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ارزش و اهمیت جوان، اذعان داشت: دشمن برای مهمترین سرمایه ما برنامه دارد تا آنها را به انحراف بکشد اما ما برای آنها و برای اوقات فراغتشان برنامه ای نداریم.

وی افزود: دشمن نسل جوان ما را نشانه گرفته است و به دنبال آن می باشد که ما را بی هویت کند در حالیکه نقطه قوت ما جوانان مان هستند، برای آنکه این جوان نمود پیدا کند نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

 

وی اظهار داشت: با وجود اینکه می دانیم آسیب چیست اما برای برون رفت آن هیچ برنامه ای نداریم، باید به دنبال فرهنگ سازی برای پیشرفت و ارتقای روحیه نسل جوان باشیم و در این زمینه از هیچ کاری دریغ نورزیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا