اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

به دنبال تقویت فرهنگ دینی و انقلابی جوانانمان هستیم

به گزارش بصیر، محمد حسین زاده لداری فرماندار فریدونکنار در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح ساحل سالم این شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به دنبال تقویت فرهنگ صحیح اسلامی در قالب برگزاری جشنواره های فرهنگی و علمی هستیم.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله ای که با آن روبرو هستیم و باید نسبت به آن برنامه داشته باشیم بحث زیرساخت و فرهنگی است، تصریح کرد: تمام کشورهای غربی و دشمنان این نظام تلاش دارند از این الگوی فرهنگی در جهت عکس آن برای جوانان ما قدم بردارند و بنابراین باید نسبت به اشاعه این فرهنگ برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: غرب می خواهد جوان ایرانی را بی هویت و جوانی ضد دین پرورش دهد و ما باید با فرصت شناسی و شناخت این نقاط که دشمنان دارند ان را تقویت می کنند در جهت پر رنگ کردن فرهنگ اسلامی و بصیرت افزایی مسافران و شهروندانمان اقدام نمائیم.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه در چارچوب این جشنواره تلاش می شود نمادهای برتر این شهرستان از جمله تالاب بین المللی و برنج فریدونکنار معرفی گردد، اذعان داشت: در تلاش هستیم تمامی این جشنواره ها و در سنین مختلف مخاطب داشته باشد و باید برنامه هایی را برای همه سنین داشته باشیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: با رویکرد فرهنگی تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا تمامی حرکات ضد فرهنگی دشمن را از بین ببریم و با برنامه ریزی درست و انتخاب رویکرد مناسب بتوانیم فرهنگی دینی و انقلابی را به جوانان بشناسانیم.

وی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان از معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه و همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی به جهت برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا