رادیو فردا و التماس دعا از مرجع تقلید!

به گزارش بصیر، رادیو فردا در خبری با عنوان “نگرانی از وضعیت جسمی مهدی خزعلی” می نویسد:


“مهدی خزعلی که به دلیل اعتصاب غذا شنبه شب گذشته به بیمارستان امام تهران منتقل شد و پزشکان اعلام کردند که دو سکته قلبی را نیز پشت سر گذاشته، همچنان از قبول سرم خودداری و بر ادامه ی اعتصاب خود اصرار می کند.

رادیو فردا و التماس دعا از مرجع تقلید!


البته این خبر متعلق به نهم تیرماه است و خبر رادیو فردا در هشتم تیر ماه اینگونه بود: “مهدی خزعلی به خاطر اعتصاب غذا با کاهش شديد وزن روبرو شده و فرزندش می گوید حتی پزشکان در آزمايشاتی متوجه سکته قلبی او شده اند .” سپس رادیو فردا می نویسد:

“شنبه شب، محسن بیات، فرزند آیت الله بیات زنجانی خبر تماس مهدی خزعلی از بیمارستان با این مرجع تقلید را داد و نوشت که آقای خزعلی از پدرش التماس دعا داشته است.”
حال جای طرح چند سوال باقی می ماند:
آیا مرجع تقلید رادیو فردا ارتباطی به اسلام هم دارد؟ اگر اینچنین است و رادیو فردا وی را برحق می داند چرا مدام در این رادیو از اسلام به بدی یاد می شود؟ چرا با طرح نام هایی مانند طالبان، داعش، بوکوحرام و … همزمان از اسلام بد گفته می شود تا کسی به آن گرایش نداشته باشد و سپس از برآورده شدن دعا توسط صاحب نفسی مانند صاحب بدعتِ “مجاز بودنِ نوشیدن آب برای روزه دار” سخن به میان می آید؟ راستی این مرجع چرا هیچ اقدام ضد اسلامی توسط این گروهک های نامشروع آمریکایی را تکفیر نمی کند؟
 
موضع بیات در قبال این همه ضربه به اسلام و جفا و جنایت در حق مسلمین چه بوده؟ آیا تا فردی به بی تفاوتی ابوموسی اشعری ها در قبال مصیبت های عالم اسلام نرسد، جواز مرجعیتش در تحریریه رادیو فردا تایید نمی شود؟ یا خدای نکرده می ترسد از آنکه با اتخاذ موضعی ضد گروهک های آمریکایی، برخی حمایت های آمریکا (از جمله حمایت رادیو فردا) از وی قطع شود؟

رادیو فردا که در تمامی ایام شهادت و سوگواری مسلمین خصوصاً ماه محرم، انواع ترانه های شاد را توسط رقاصه ها و بدکاره ها پخش می کند چه سنخیتی با اسلام ناب دارد؟ یا خدای نکرده مرجع و مرجعیت در رادیو فردا با اسلام آمریکایی باید مرتبط باشد؟

 چگونه رادیو فردا همزمان می تواند حقوق خود را از بزرگترین دشمن اسلام یعنی آمریکای مسلمان کش دریافت نماید و مدعی اعتقاد به اسلام، آن هم از درجات عالی ای که معتقد است با دعا می توان از برخی وقایع جلوگیری کرد باشد؟
راستی فتوای این مرجعِ خودخوانده در مورد اختلاس خودشان از مسجد جامع نارمک چیست؟ (پس از اختلاس این مجرم، هیات امنای مسجد به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرده بودند، سرانجام دستگیر و محاکمه شد. چند ماه زندانی بود و بعد با عفو مقام معظم رهبری (حفظه الله) بقیه زندان او بخشیده شد.) 
و نظر این مرجع در مورد عدم توانایی پرداخت پول چاپ رساله خودشان (به دلیل عدم پرداخت وجوهات شرعی به وی توسط امت مسلمان و بیدار) و دست به دامان یکی از سران فتنه شدن جهت تهیه این پول چیست؟

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا