بصیر

تبلیغ رابطه دوستی ایران و اسرائیل در کاباره‌های برزیل!+تصویر

به گزارش بصیر، مشروعیت بخشی به رژیم صهیونیستی بعنوان یک کشور مستقل در رسانه های غربی از جمله مواردی است که به بهانه پذیرش این مشروعیت از سوی ایرانیان به شدت دنبال می‌شود.

جدای از دوران قبل از انقلاب که رابطه عمیقی بین پهلوی و اسرائیل برقرار بود، وظیفه نمایش رابطه و دوستی بین ایرانیان و رژیم صهیونیستی را پس از انقلاب نیز طیف‌های سلطنت طلب بر عهده گرفتند.

در آخرین مورد از این تلاش‌ها شبکه ۲ رژیم صهیونیستی با حضور در برزیل که هم اکنون بازی‌های جام جهانی فوتبال در آن برگزار می‌شود بهترین محل را برای دریافت گزارش در خصوص ایران و اسرائیل کاباره‌های شهرهای برزیل انتخاب کرد و با افرادی که بعلت مستی حالت عادی ندارند و تنها لباس ایران را به تن دارند مصاحبه می کند.

نکته جالب این است که این افراد به زبان عبری سخن می‌گویند و برخی از آنها تنها به واژه(Israeel is good) اکتفا می کنند و بجای مصاحبه مجری را در آغوش خودشان می‌گیرند.

 

ir1

 

ir2

 

نکته جالب توجه دیگر این است که شبکه های همچون العربیه با انتشار چنین گزارش هایی سعی دارد وجهه ایران را بعنوان پرچمدار مقابه با صهیونیسم در منطقه خدشه دارد کند  و ملت های منطقه را از جمهوری اسلامی ناامید نمایند.

البته نحوه گرفتن چنین گزارش هایی آن هم در کاباره های برزیل و افراد مست بعید به نظر می رسد راهی برای این منظور در جهت اهداف رسانه های ضد ایرانی بردارد.

چنین گزارش هایی در حالی منتشر می شود که العربیه و رسانه های وابسته به آل سعود جنایات شکل گرفته در عراق و سوریه را که مزدوران وهابی در این کشورها ایجاد کردند را بشدت سانسور می کنند.

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا