آیا باز هم آب سر بالا می‌رود

وقتی مهندس از آیت الله مهم تر می شود!/سند

به گزارش بصیر، چند سال پیش که تعدادی از روزنامه های مشخص شده، به طور ناگهانی جهت خطاب حجة الاسلام والمسلمین هاشمی بهرمانی از عنوان «آیت الله» استفاده کردند، هیچ کس نه در جهت تأیید و نه در جهت تکذیب این ارتقای علمی دست به قلم نشد و اگر هم تعدادی از رسانه های مجازی و مکتوب، گه‌گاه آن را مورد پرسش قرار دادند، کسی برای آن تره ای هم خورد نکرد.

این بی تفاوتی به آنجا کشید که دیگر در پایگاه رسمی جناب هاشمی بهرمانی نیز از این عنوان استفاده می شود و هنوز هم هیچ کس در تأیید و نفی آن کلامی نمی برد و هیچ کس از خودش نمی پرسد این تغییر چگونه و در کلاس درس کدامین آیت الله و آیت الله ها به ثمر نشسته است اما این پایان این داستان نیست.

بلاغ: سیدحسن خمینی

داستان از آنجا جالب تر می شود که اخیراً روزنامه آرمان در اقدامی خودجوش! برای حجة الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی از عنوان «آیت الله» استفاده کرد تا شایعاتی که هفته اخیر در رسانه ها منتشر شده بود، تن پوش واقعیت به خود بگیرد.

این در حالی‌ست که در جای جای وبسایت رسمی سیدحسن خمینی نیز از عنوان «حجة‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام» استفاده شده است و هیچ نشانی از ارتقا به مرتبه آیت الهی دیده نمی شود.

حال باید از مسئولین امر پرسید که وقتی برای استفاده غیرمجاز از یک مهندسی که خرجش ۴ سال رفتن در قیف برعکس دانشگاه هاست قانون سفت و سخت و محکومیت می نویسیم، در مورد عنوان علمی والای آیت الهی هیچ منع و حکمی وجود ندارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا