دربي هفته آخر به نفع سپاهان و فولاد شد

جواد زرينچه در خصوص قرعه‌کشي رقابت‌هاي ليگ برتر و ديدار استقلال و پرسپوليس در هفته پاياني ليگ گفت: خوشبختانه قرعه‌کشي انجام شد و تيم‌ها به خوبي مي‌دانند که با چه تيم‌هايي بايد رقابت کنند البته برگزاري بازي استقلال و پرسپوليس در هفته پانزدهم به نفعت تيم‌هايي مثل سپاهان و فولاد شد چون آنها مي‌توانند از فرصت استفاده کنند.
 
به نقل از فارس، وي افزود: کاش دربي پايتخت هفته هفتم يا هشتم برگزار مي‌شد تا تيم‌هاي ديگر هم درگير باشند اما در مجموع بايد تابع اين تصميم‌گيري باشيم.
 
وي با اشاره به مسابقه حساس سرخابي‌هاي پايتخت گفت: اين مسابقه اوج حساسيت است به خصوص وقتي براي قهرماني باشد اما ما بايد راه خودمان را برويم تا ان‌شاءالله کار به هفته‌هاي پاياني نکشد
 
مربي تيم فوتبال استقلال در خصوص هفته ديدار اول آبي‌پوشان مقابل راه‌آهن و اينکه راه‌آهن تيمش را ديرتر از سايرين بسته و احتمال دارد بازي راحتي براي آبي‌پوشان باشد گفت: واقعيت اين است که اينجور تيم‌ها خطرناک مي‌شوند چون همه فکرها معطوف اين موضوع است که آنها دير بسته شدند اما قطعاً با تمام قوا ظاهر خواهند شد. ما بايد به آمادگي لازم برسيم و امسال استقلال بايد فوتبالي بازي کند که هواداران انتظار دارند.
 
زرينچه در خصوص اينکه آيا به اين تيم استقلال با برگزاري اردوها و مسابقات تدراکاتي اميدوار است يا خير، گفت: شرايط به شکلي است که همه چيز خوب است و همانطور که قلعه‌نويي انتظار دارد پيش مي‌رويم ما دوست داشتيم ملي‌پوشان هم به جمع ما اضافه شود و احتمال دارد يک بازي دوستانه هم داشته باشيم و قبل از بازي با راه‌آهن خود را آماده کنيم ما بايد از ابتدا جدي و مصمم پيش برويم و هيچ حريفي را دست کم نخواهيم گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا