اجرای همزمان ۳۰ پروژه عمرانی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی  سه‌شنبه شب در بازدید از میدان میوه و تره‌بار برازجان اظهار داشت: بازار روز برازجان از بازارهای بزرگ و باکیفیت در استان است و مردم شهرها و روستاهای مختلف دشتستان روزانه به این بازار مراجعه می‌کنند.

وی افزود: ساماندهی بازار روز و افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم از اولویت‌های شهرداری است و به فضل خدا به اهداف مورد نظر برسیم.

شهردار برازجان ضمن تقدیر از کسبه و بازاریان و همچنین تمام کسانی که در این امر خطیر تلاش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این بازدید رضایتمندی را در چهره کسبه عزیز و شهروندان محترم مشاهده کردم و امید است که اقدام شهرداری در این ماه ضیافت الهی، رضایت پروردگار را نیز به دنبال داشته باشد.

احمدی تصریح کرد: تا حد امکان با اعضای ستاد ساماندهی بازار همکاری می‌کنیم و امیدواریم با تلاش این عزیزان و کسبه محترم، بزرگترین بازار شهرستان به محلی با نشاط و امن برای خانواده‌ها تبدیل شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون پروژه‌های متنوعی در سطح شهر برازجان در دست اجراست که برای تکمیل این پروژه‌ها از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

شهردار برازجان از اجرای همزمان ۳۰ پروژه عمرانی در برازجان خبر داد و گفت: هم‌اکنون بیش از ۳۰ پروژه مهم و بزرگ عمرانی در شهر برازجان در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها از اولویت‌های شهرداری است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا