حضور ۵ داور مازندارنی در کلاس توجیهی لیگ برتر فوتبال

حسن کیومرثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: کلاس توجیهی داوران فوتبال برای قضاوت در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل جاری لیگ ۹۳ و ۹۴ با حضور پنج داور بین‌المللی و ملی در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور حدود ۵۰ داوران وسط و کمک در این کلاس توجیهی ابراز داشت: در این کلاس چهار روزه داوران ضمن آموزش آخرین نکات داوری، از نظر آمادگی بدنی نیز تست می‌دهند.

دبیر دپارتمان داوران هیئت فوتبال مازندران سطح فنی و قضاوت داوران فوتبال کشور را خوب ارزیابی کرد و گفت: سطح کمی و کیفی داوری فوتبال ایران سال به سال پیشرفت داشته و از اشتباهات نیز نسب به سال‌های گذشته کمتر شده است.

کیومرثی با بیان اینکه کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال کشور طی روزهای سی و یکم تیر تا سوم مرداد در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود، افزود: اشکان خورشیدی، رضا عادل، سید وحید کاظمی به عنوان داوران وسط و بهرام کیانی و رضا عظیم‌پور به عنوان دو کمک داور در این کلاس توجیهی هستند.

وی در پایان دپارتمان کمیته داوران فوتبال مازندران را یکی از فعال‌ترین کمیته هیئت‌ها در کشور عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد با رایزنی کمیته داوران فدراسیون حضور غلامرضا تیموری یکی از کمک داوران خوب مازندران را در این کلاس مسجل کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا