حسینی: از من درخواست‌های عجیب و غریب داشتند؛ به احترام پرسپولیس با هیچ تیمی مذاکره نکردم

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس اظهار داشت: “من امروز صحبت‌هایی را با رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طبق قولی که داده بودم انجام دادم. من هیچ چیزی زیادتر از چارچوب خودم نمی‌خواستم، اما متأسفانه دست رحیمی در پرسپولیس بسته است و او نمی‌تواند همه کارها را خودش انجام دهد.”

وی افزود: “خیلی سخت است که این مسأله را اعلام کنم، اما هواداران پرسپولیس حلالم کنند چون حضور من در این تیم دیگر منتفی شد. خیلی برایم سخت بود که در این باره صحبت کنم، باور کنید تمام تلاش خودم را انجام دادم، اما نشد.”

حسینی در پاسخ سؤالی که چرا با پرسپولیس توافق نکردی؟ گفت: “من به احترام پرسپولیس یک کلام با تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند صحبت نکردم، چه زمانی که در برزیل بودم و به ایران آمدم گفتم اولویت اول پرسپولیس است و هیچ‌وقت دنبال کلاس گذاشتن برای این تیم نبودم، چون قلباً پرسپولیس را دوست داشتم، اما نشد که در این تیم بمانم.”

وی افزود: “از من چیزهای عجیب و غریب می‌خواستند، من حتی به خاطر پرسپولیس از تصمیم خودم کوتاه آمدم، اما باز هم حرف خودشان را می‌زنند. شما تیم‌های دیگر را نگاه کنید تا دندان مسلح هستند و بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده‌اند اما پرسپولیس باید در سه جام بازی کند ولی متأسفانه مشکل دارد.”

حسینی با حلالیت طلبیدن از هواداران این تیم گفت: “هواداران پرسپولیس! یکی از سخت‌ترین تصمیمات زندگی فوتبالی‌ام را گرفتم، دوست داشتم در خدمت شما باشم، اما امکان‌پذیر نبود، چون مسائلی را می‌خواستند که باور کنید غیرقابل هضم بود، من هیچ چیزی را گردن رحیمی نمی‌اندازم، ایشان مدیری پرتلاش است، اما در کل مثل اینکه قسمت نبود بمانم.”

حسینی در پاسخ سؤالی که آیا این تصمیم نهایی شماست یا خیر؟ گفت: “بله، متأسفانه تصمیم را گرفته‌ام و ان شاءالله اگر اتفاق خاصی پیش نیاید ظرف ۲۴ ساعت الی ۴۸ ساعت آینده تیم جدیدم را مشخص می‌کنم. در این مدت هرچه در توان داشتم برای پرسپولیس گذاشتم. خدا می‌داند فصل گذشته از همه چیز چشم‌پوشی کردم و گفتم خدایا من را شرمنده این هواداران نکن، به همین دلیل با تمام وجودم بدون اینکه به چیزی فکر کنم برای پرسپولیس تلاش کردم، اما امسال نشد، که همین جا، جا دارد این را بگویم که امیدوارم پرسپولیس سال خوبی را داشته باشد.”

حسینی در پایان در پاسخ سوالی دیگری که آیا از این تصمیم تو علی دایی ناراحت می‌شود یا خیر؟ گفت:‌ “دایی سنگ صبور بچه‌ها در فصل گذشته بود، من همواره به علی دایی احترام می‌گذارم و یکی از دلایل ماندن من هم حضور ایشان در پرسپولیس بود، اما نشد، باور کنید باز هم می‌گویم از حق خودم و خواسته خودم کوتاه آمدم، در کوچه و خیابان مردم را می‌دیدم و سعی کردم که من هم با پرسپولیس کنار بیایم، اما خواسته‌ها عجیب و غریب بود و برای پرسپولیس و هوادارانش از صمیم قلب آرزوش موفقیت می‌کنم. نمی‌دانم، همه چیز دست خداست، شاید یک روز دوباره پیراهن قرمز را پوشیدم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا