ماموریت کمپ مریم رجوی در فرانسه چیست؟

به گزارش بصیر، مریم رجوی تنها خانم عضو سازمان مجاهدین خلق است که دارای همسر بوده و اجازه دارد با نام همسرش معرفی گردد. بقیه خانم هایی که عضو فرقه رجوی می باشند در جریان انقلاب طلاق از همسران خود جداشده و حق ندارند با نام همسران خود شناخته شوند.

پادگان نظامی اروپایی منافقین در فرانسه ” کمپ مریم ” نام دارد.

نقشه کمپ مریم (اورسورواز) در نزدیکی پایتخت فرانسه

“کمپ مریم” مرکزی امن برای عناصر تئوریک و ایدئولوگ سازمان منافقین است که مسئولیت تبیین متدلوژی فرقه ای را برای کنترل ذهن نیروهای سازمان درعراق ودرغرب بعهده دارند.

ظرف سیاسی و ستاد اصلی منافقین و ویترین سیاسی سازمان یعنی شورای ملی مقاومت! در خارج از کشور است. ستاد سازماندهی اجرایی در زمینه های تبلیغی، نیرویی، مالی، ارتباطی، اطلاعاتی و جاسوسی و جنگ روانی سازمان است. پادگان مریم(اورسورواز) در حومه پاریس ستاد اصلی منافقین برای هدایت ماشین تبلیغاتی است. کار تبلیغات هم البته نهایتا در خدمت کار نظامی و مشروع نمودن ترور می باشد. برنامه های جذب نیرو و اعزام آنان به عراق برای گرفتن آموزش های تروریستی و انجام عملیات در داخل ایران نیز از همین مقر هدایت میشد.این ستاد عمده فعالیتش در سال۶۵ تا ۶۸ بود ، عمده افراد فریب خورده حاضر در علمیات مرصاد از این مکان اعزام و جذب شده بودند.

 مریم رجوی

مریم رجوی – ۱۳۸۲ شهر اورسورواز نزدیک پاریس

این ستاد همچنین موظف است انجمنهای پوششی برای اخذ کمک های مالی را سازماندهی نماید تا نیروهای فعال در کار مالی اجتماعی سازمان بتوانند در قالب پوشش های جعلی از مردم اخاذی نمایند. مواردی همچون مالی اجتماعی، مالی ویژه، تصاحب ارثیه، بنیادهای خیریه جعلی، انجمن های ساختگی پوششی، و . . . تماما در پادگان مریم برنامه ریزی و سازماندهی میشوند. تخلیه اطلاعاتی و جاسوسی بر روی ایرانیان و جداشدگان و تهدید و ارعاب آنان و براه انداختن جنگ روانی علیه اعضای ناراضی جدا شده و منتقدین و مخالفین تحت عنوان جنگ سیاسی نیز از وظایف همین مقر محسوب میشود.

در سال ۸۲ پلیس ضد تروریسم به دستور مستقیم وزیر کشور فرانسه مریم رجوی و دیگر اعضاء منافقین را در این محل بازداشت کرد. حضورگروهک تروریستی منافقین در شهر اورسورواز باعث ناراحتی ساکنان این شهر بزرگ شده است.با پیروزی خانم الیزابل در انتخابات شهرداری ها و معرفی وی به عنوان شهردار اورسورواز عده ای از ساکنان این شهر نامه ای به وی نگاشتند.

اعضای جامعه ایران در فرانسه بعد از پیروزی خانم الیزابل در انتخابات شهرداری شهر اورسورواز به وی تبریک گفتند و در نامه به ایشان اشاره کردند “همانطور که شما در مبارزات انتخاباتی خود اشاره کردید ، شهردار سابق، ژان پیر(Becquet) ، از این فرقه (رجوی) حمایت میکرد.

در ادامه نامه آمده است ،حضور مستمر نیروهای سازمان منافقین MEK وMKO شورای ملی مقاومت، سازمان مجاهدین خلق در اورسورواز و حمایت بی امان از شهردار سابق ، موجب تخریب عزت نفس اجتماعی این شهرستان بزرگ شده است و این شهر زیبا به قلعه توتالیتر یک زن و شوهر فاسد تبدیل شده است.مجاهدین خلق (منافقین) تحت رهبری توتالیتر رجوی یک گروه سیاسی نیست.برای ما افتخار خواهد بود که فرصتی برای ملاقات با شما برای بهتر روشن شدن ماهیت واقعی سازمان مجاهدین خلق (منافقین) مهیا شود.

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا