اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار در گفتگو با بصیر خبر داد

هیچگونه بنگاه املاک غیرمجاز در فریدونکنار نداریم

فرماندار

به گزارش بصیر، محمد حسین زاده لداری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: یکی از دغدغه های اساسی مسئولان در خصوص ساماندهی مشاورین املاک در استان و به خصوص در این شهرستان است چرا که بسیاری از معضلات و نابسمانی هایی چون زمین خواری و تغییر کاربری اراضی زمین از همین بنگاه های غیر مجوز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه صنوفی که در این شهرستان به خدمت رسانی مشغول اند باید شناسنامه دار باشند، اذعان داشت: باید قبل از درمان و هرگونه اقدامی قانونی، بحث پیشگیری را جدی بگیریم که این نیازمند یک برنامه ریزی صحیح است.

حسین زاده با اشاره به ایکه ۱۸۸مشاور املاک در سطح شهرستان وجود دارند، خازرنشن کرد: از این تعداد بنگاه معاملاتی ۱۱ مورد فاقدر پروانه کسب و جواز بوده است که ۸ بنگاه پلمپ و ۳ مورد دیگر نیز جمع آوری شده است.

فرماندار شهرستان فریدونکنار با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان فریدونکنار مشاور املاک بدون مجوز نداریم، گفت: قانون بسته شدن سقف صنفی را به هیئت رئیس اتاق اصناف همان شهرستان واگذار کرده است و این نهاد غیردولتی نیز به جهت افزایش اشتغالزایی و تحقق منویات رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی تصمیم به بسته نشدن این سقف صنفی گرفته است.

حسین زاده همچنین ساماندهی تابلوبدستان را از ضروریات جلوگیری از بسیاری نابسمانی ها قلمداد کرد و گفت: باید برای این افراد جواز موقت صادر کنیم و از فعالیت افرادی غیر از آنها در حاشیه خیابانها جلوگیری به عمل آوریم.

وی در پایان تاکید کرد: باید در سطح شهرستان بازدید خود را بیشتر کنیم و با افرادی که به دنبال تخطی از قانون هستند برخوردی قانونی صورت پذیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا