عرضه گوشي فوق باريک Xperia T3

 گوشي Xperia T3 سوني که در هنگ کنگ عرضه شده، به آرامي‌در حال راه يابي به کشورهاي ديگر است و اولين گزينه بعد از هنگ کنگ، هند است، بزرگترين بازار موبايل دنيا.
 
سوني ديروز رسماً Xperia T3 را در هند معرفي کرد. اين گوشي از ۲۸ جولاي رسماً به فروش خواهد رفت و قيمت آن حدود ۴۵۰ دلار (۲۶۹۹۰ روپيه هند) و پيش فروش آن نيز آغاز شده است. يکي از بزرگترين فروشگاه‌هاي آنلاين موبايل هند به‌نام Flipkart در کنار اين گوشي، يک Smartband رايگان و يک جعبه Premium رايگان نيز هديه مي‌دهد. اين گوشي به‌رنگ‌هاي مشکي، سفيد و بنفش عرضه شده است.
اين گوشي که به‌عنوان باريک‌ترين اسمارت‌فون ۵٫۳ اينچي اعلام شده (به ضخامت ۷ ميليمتر)، داراي دوربين پشت ۸ مگاپيکسل و دوربين جلوي ۱٫۱ مگاپيکسل، پردازنده اسنپدارگون ۴۰۰ چهار هسته‌اي، يک گيگابايت رم، ۸ گيگابايت مموري داخلي (قابل ارتقا) و باتري ۲۵۰۰ ميلي آمپر ساعت است. اين گوشي داراي سيستم‌عامل اندرويد ۴٫۴ (کيت کت) است و به‌لطف قاب فولاد زنگ‌نزن، ظاهري زيبا و شکيل دارد. سوني به‌خوبي از ظاهر زيباي گوشي‌اش آگاه است و در آلمان آن را با عنوان Xperia Style عرضه کرده است. در حالي‌ که دنيا هنوز آن را با نام T3 مي‌شناسد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا