اختصاصی/ مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران

بعضی ها غزه را فراموش و صحبت فلان آقا را تیتر روزنامه هایشان می کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، شکرالله رضازاده شرمه در پژوهشکده علوم فناوری دفاعی شمال در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: آیا آنها در بحث مذاکرات هسته ای به دنبال آن هستند که ایران به سلاح هسته ای دسترسی پیدا نکند یا بحث چیز دیگری است، قطعا این مذاکرات نمی تواند به بهانه بحث هسته ای ایران تشکیل شده باشد و آنها به دنبال چیزهای دیگری اند.

وی تصریح کرد: آنها به دنبال این موضوع هستند که آمریکا در جهان یکه تازی کند و تمام کشورهای دنیا تحت سلطه آنها باشند، عربستان نیز مجهز به سلاح هسته ای است، عربستانی که از تندروی شان، آمریکا در وحشت است.

رضازاده با بیان اینکه ما مگر در اوایل جنگ چه داشتیم اما به پیروزی رسیدیم، خاطرنشان کرد: آن چیزی که برای جمهوری اسلامی ایران مهم است ایمان رزمنده می باشد، پیشرفته ترین سلاح های نظامی را آمریکایی ها داشتند اما چه اتفاقی افتاد.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران اذعان داشت: آنها به دنبال تضییع دین و اسلام هستند، می خواهند آنها را از بین ببرند، دینتان را از شما بگیرند دیگر با شما کاری ندارند، قانون اسلام یک قانون اساسی است و در تمامی موضوعات حرف برای گفتن دارد.

رضازاده در ادامه با اشاره به اینکه در موضوع مصر جمهوری اسلامی ایران راهکارها را به محمد مرسی نشان داد، اما نتوانست خود را حفظ کند، یادآور شد: در ایران رهبری گرانقدر خط مشی ها را نشان می هد و این عامل پیروزی ماست.

وی با بیان اینکه امروز اتفاقات مختلفی که در دنیا صورت می پذیرد، به نوعی با سرنوشت ایران گره خورده است، گفت:  در واقع حماس و مقاومت به نمایندگی از ایران با اسرائیل در جنگ هستند.

داعش فرزند نامشروع استکبار است

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه نطفه عملیاتی داعش در سال ۲۰۰۸ توسط سه سیستم جاسوسی دنیا، موصاد، سیا و یکی از کشورهای اسلامی تشکیل شد، گفت: داعش فرزند نامشروع استکبار است که هدف اصلی آنها ایران می باشد، امروز اگر به فیلم های هالیوودی توجه کنیم می بینیم بیشتر محتوای آن فیلم ها که شبکه های ماهواره ای نیز پخش می شوند در مورد مهدویت است.

رضازاده همچنین با اشاره به محبوبیت بالای جکهوری اسلامی ایران در جهان، خاطرنشان کرد: اینها در کشورهای خود محبوبیت ندارند، ما هنوز درک نکردیم که صاحب چه سرمایه ای هستیم، رهبری بارها تاکید می کنند که برای عبور از موانع باید به داخل نگاه داشته باشیم اما بسیاری همچنان به دنبال ارتباط با خارج هستند.

وی افزود: متاسفانه کشورهای عربی تمامی موجودیتشان به حمایت از اسرائیل است، یک عده یهودی به دنبال اداره دنیا هستند، حکام کشورهای عربی مترسک های این جریانند، جریان های اسرائیلی که اداره کننده دنیایند.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران همچنین با اشاره به دست داشتن نیروهای جاسوسی به ویژه موصاد در ساقط کردن هواپیمای مالزی خاطرنشان کرد:  افکار عمومی را متوجه این قضیه می کند، آنها پس از جام جهانی برای اینکه تمامی نگاه ها را متوجه غزه نکند دست به این کار می زند و بان کی مون نیز پیامی صادر می کند.

وی افزود: کودکان و زنان بیگناه در غزه تکه تکه می شوند و هیچ سر و صدایی نمی کنند اما با سقوط این هواپیما کمیته حقیقت یاب به محل حادثه اعزام می شود، مشخص است که این موضوع ها را صهیونیست ها اداره می کند.

رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: بعضی ها می گویند ایران در سوریه با حماس در نبرد است، اما اصلا اینطور نیست، شاید در این بین مشکلاتی به وجود آمد اما رهبری در دیداری با مسئولان نظام از دفاع جانانه حماس در برابر استکبار تقدیر کرد و این موضوع خط بطلانی بر تمام اندیشه های خبیث دشمنان اسلام بود.

ژست اردوغان نسبت به اسرائیل یک بازی سیاسی است

وی تصریح کرد: ترکیه در موضوع غزه بازیگر اصلی است و ژست مخالفت آقای اردوغان نسبت به اسرائیل را خیلی صادق نمی بینیم، با مذاکرات هسته ای متاسفانه دارند ما را نسبت به مذاکره هسته ای سرگرم می کنند و بسیاری از رجل سیاسی نیز نتوانستند این موضوع را به درستی تحلیل کند.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران همچنین به فروش زمین های فلسطینیان به اسرائیلی ها اشاره و خاطرنشان کرد: در خرید و فروش زمین های فلسطینیان و اسرائیلی ها در واقع غصب زمین از سوی اسرائیلی ها صورت گرفته است، آنها دو راه را در مقابل فلسطین قرار دادند، مردم فلسطین یا بابد زمین خود را به آنها می فروختند و یا منطقه آبا و اجدادی خود را ترک می کردند، این نشان می دهد که این زمین ها غصبی در اختیار اسرائیلی ها قرار گرفته است.

تعدادی از سران کشورهای اسلامی دست نشانده اسرائیل اند

رضازاده ادامه داد: اسرائیلی ها که در زمان انقلاب ما از قدرت مناسبی برخوردار بودند امروز این قدرت را ندارند آنها در توهم از نیل تا فرات هستند که هرگز به آن نخواهند رسید، متاسفانه یک عده از سران کشورهای اسلامی که دست نشانده اسرائیل هستند نیز برای کمک به آنها نیرو اعزام می کنند.

وی با بیان اینکه نسل کشی در جهان در حال اتفاق است، تاکید کرد: کمک به مسامان یک دستورالعمل دینی است، اهمیت فلسطین برای ما اهمیت دینی و اعتقادی می باشد، متاسفانه تمام رسانه های دنیا در حال پخش هستند اما ۸ رسانه اصلاح طلب ایرانی حتی یک بار هم نامی از آنها نبرده است.

رضازاده با اشاره به اینکه نسبت با امام نسبت اعتقادی می خواهد نه سببی و نصبی، گفت: متاسفانه غزه را فراموش می کنند و صحبت فلان آقا را تیتر روزنامه هایشان می کنند، جای تاسف دارد آن هم چه صحبت هایی که قابل تامل است.

این کارشناس سیاسی افزود: به امام در خیابان جسارت کردند، همین ساسیونی که این افراد را به خیابان ها کشیدند اما تا وقتی که در رسانه یک اطلاع رسانی می شود با انتقاد آنها مواجه می شوند.

رضازاده با بیان اینکه امروز در میانمار نسل کشی محضی اتفاق می افتد، در بوسنی مگر اینطور نبود، همین مدعیان حقوق بشر، امروز همان خطا را دارند انجام می دهند، خاطرنشان کرد: امروز خط اصلی این جریان در غزه و عراق است.

مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر تمام بدی ها

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران با بیان اینکه مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر تمامی بدی ها، یادآور شد:  شعار مرگ بر آمریکا را باید حتما سر بدهیم، مرگ بر آمریکا یعنی توجه به موجودیت انسان، چرا که در هر نسل کشی رد پای آمریکا پیدا است.

وی با اشاره به اینکه درست است که ما از برخی اظهارات آقای روحانی دلخوریم اما انصافا ایشان از امتحان خود را خوب پس داده اند هر چند بسیاری از افراد نتوانستند از این امتحان سربلند خارج شوند، گفت: دولت از دفاع از غزه حمایت کردند و باید این رویکرد در عمل خود را نشان دهد.

رضازاده در ادامه خاطرنشان کرد: برخی ها در داخل فضاسازی می کنند، باید به دولت فرصت داد هرچند بعضی ها می خواهند دولتی همچون چند سال گذشته بسازند و برخی از وزرا نیز در این مسیر در حال حرکتند.

 

وی همچنین با بیان اینکه برخی از خواص به جملات استراتژیک امام توجه نمی کنند، اذعان داشت: برخی از منسوبین و نزدیکان امام هم این نگاه نادرست را تقویت می کنند اما همه ما باید بدانیم اولویت اول ما فلسطین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا