حدادی:رئالی‌ها صحبتی با من نداشته‌اند

به گزارش بصیر، تیم ملی بسکتبال کشورمان در چهارمین بازی خود و پس از سه شکست در جام جهانی موفق شد عصر روز گذشته موفق شد مصر را ۸۸ بر ۷۳ از پیش رو بردارد.

در چهار بازی گذشته حامد حدادی یکی از موثرترین بازیکنان ایران بوده و در دو مسابقه مقابل صربستان و مصر بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

سنتر تیم ملی بسکتبال و ارزشمندترین بازیکن آسیا که این روزها مورد توجه تیم‌های اروپایی به خصوص رئال مادرید اسپانیا قرار گرفته است.

مشروح مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

* ۴ بازی سخت را در جام جهانی پشت سر گذاشتید، چطور بود؟

به هرحال وقتی در جام جهانی وارد می‌شوید هیچ مسابقه راحتی نخواهید داشت. همه دیدند که اسپانیا و برزیل از قدرت‌های بسکتبال جهان هستند و هر نوع دفاعی می‌کردیم آنها روزنه‌ای برای امتیازآوری پیدا می‌کردند. واقعا زورمان به این دو تیم نمی‌رسید، اما مقابل صربستان و مصر بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم.

* چند سال با مارک گسول در ممفیس آمریکا هم بازی بودید، قبل و بعد از بازی با اسپانیا با وی در ارتباط بودی؟

من همیشه با او در ارتباط هستم و با هم در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کنیم.

*وقتی برادران گسول همزمان در زمین بودند کارت مشکل‌تر می‌شد؟

آنها چندین سال است که در NBA بازی می‌کنند و هم تکنیک و هم تجربه‌شان بهتر و بیشتر از من است. دو بازیکن هم پست من وقتی در زمین باشند مسلما یکی از آنها آزادتر کار می‌کند. البته اوشین ساهاکیان هم تلاش زیادی برای کنترل آنها کرد.

*بازی با صربستان شانس پیروزی داشتیم، اما نیمه دوم شرایط تغییر کرد، دلیلش چه بود؟

خودم به شخصه تنها برای برد مقابل این تیم وارد میدان شدم و یک مقدار هم هیجان‌زده شده بودم. می‌توانستیم پیروز هم شویم، اما بدشانسی آوردیم. به نظرم داوری هم یک مقدار مشکل داشت. وقتی چهارمین خطا را از من گرفتند با احتیاط بازی کردم و دستم بسته شد؛ چون تنها یک شانس خطای دیگر داشتم و سعی کردم تا پایان بازی در زمین بمانم. تا آخر مسابقه جنگیدیم و فکر می‌کنم کم تجربگی هم در این شکست دخیل بود. واقعا برای این شکست حسرت خوردم، چون پیروزی در دست‌مان بود.

*بازی با مصر نخستین برد ایران را رقم زد، این مسابقه چطور بود؟

این بازی نسبت به سه مسابقه قبلی راحت‌تر بود. مصر هم از تیم‌های خوب قاره آفریقاست، اما ما بهتر از آنها بودیم و برنده هم شدیم. فکر می‌کنم این برد برای دیدار با فرانسه کمک زیادی به ما کند.

* فکر می‌کنید شانس صعود داشته باشیم، با توجه به اینکه آخرین بازی‌مان مقابل فرانسه است؟

کار بسیار سختی مقابل فرانسه داریم. آنها قهرمان اروپا شده‌اند و تیم خوبی دارند. برای صعود باید با بیش از ۱۵ امتیاز اختلاف به برتری برسیم.

* رسانه‌های خبری از عملکرد خوبت تجلیل کردند و رئال مادرید هم برای جذب زیر نظرت دارد، نظرت چیست؟

من همیشه سعی کرده‌ام بهترین بازی‌ها را برای تیم ملی کشورم به نمایش بگذارم و کم کاری نکنم. در مورد خبر زیر نظر داشتنم توسط مسئولان رئال مادرید هم چیزهایی شنیده‌ام.

* اگر پیشنهادی از سوی رئالی‌ها شود، چه تصمیمی می‌گیری؟

فعلا تمرکزم روی جام جهانی است. بعد از این رقابت‌ها بهترین تصمیم را می‌گیرم.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا