اختصاصی/ کوتاه و گویا از ورزش فریدونکنار

ورزش فریدونکنار در هفته ای که گذشت

بصیر/ مرتضی اسدپور خبرنگار ورزشی

کسب مقام سومی عباس عباس زاده در مسابقات کشتی آزاد جوانان استان

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جوانان استان مازندران در شهرستان بابل برگزار شد که عباس عباس زاده در وزن ۸۴ کیلو از فریدونکنار به مقام سوم دست یافت.

کسب مدال طلا کاظم نریمانی در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان

 آزادکاران ایرانی در رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان جهان در صربستان با مجموع ۲۷ مدال به مقام قهرمانی جهان دست یافتند. 

تیم کشتی پیشکسوتان ایران که در رقابت های جهانی صربستان در شش گروه سنی شرکت کرده بود در مجموع ۹ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۱۲مدال برنز را کسب کرد. مقام های دوم و سوم در این دور از رقابت ها را کشورهای روسیه و آمریکا از آن خود کردند.
در  رقابتهای پیشکسوتان جهان در صربستان مسابقات در گروه های C و D برگزار شد که منصور حقیقت دوست در وزن ۶۹ کیلوگرم، محمد کاظم نریمانی کناری کشتی گیر فریدونکناری در وزن ۷۶ کیلوگرم و حبیب خواجوندی در وزن ۹۷ کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود مدال طلا را از آن خود کردند.

تساوی ارزشمند شهرداری فریدونکنار برابر پدیده شمال ساری

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران  در شهرهای مختلف استان پیگیری شد که در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم های اول و دوم جدول رده بندی به مصاف هم رفتند .تیم صدرنشین پدیده شمال ساری در دیداری خانگی حریف شهرداری فریدونکنار نشد و دو امتیاز حساس را از دست داد تا دو تیم با کسب یک امتیاز این دیدار را به پایان برسانند.

کسب مقام اول اسماعیل آهنگریان در مسابقات لیفت قهرمانی استان

مسابقات لیفت قهرمانی با لوازم باشگاههای استان مازندران درامیرکلا برگزار شد که در پایان اسماعیل آهنگریان از فریدونکنار موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شد

صعود گروه کوهنوردی عبرت

گروه کوهنوردی عبرت فریدونکنار به سرپرستی علی نجاتبخش با شرکت ۲۰ نفر از کوهنوردان بمناسبت گرامیداشت هفته دولت به قله ۲۳۰۰ متری رودبارک نور صعود کردند

برگزاری مسابقات فری کیک بوکسینگ آقایان قهرمانی کشور

 مسابقات فری کیک بوکسینگ آقایان قهرمانی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ شهریورماه در سالن شهدا فریدونکنار برگزار می گردد

مسابقه دوستانه فوتسال بمناسبت گرامیداشت هفته دولت

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و ولادت حضرت معصومه تیم فوتسال بانوان فریدونکنار در دیداری دوستانه با نتیجه ۶ بر ۳ برابر تیم فوتسال بهنمیر به پیروزی دست یافت.

 گلهای تیم فریدونکنار را زهرا خبازی ۳ گل ، مریم امامی ۲ گل و فاطمه محمدی ۱ گل به ثمر رساندند

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا