زمان آزمون استخدامی شهرداری های مازندران اعلام شد

به گزارش بصیر،  به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علی نبییان در کمیته اجرایی آزمون استخدامی شهرداری های جدید التاسیس مازندران، بر رعایت دقیق ضوابط و دستورالعمل استخدامی تاکید و اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا این آزمون در کمال صحت و سلامت برگزار شود و انتظار می رود کلیه مراحل انجام آزمون دقیقا بر اساس مقررات صورت پذیرد.

وی افزود: آمون استخدامی ۱۲ شهرداری جدید التاسیس مازندران، روز جمعه ۲۱ شهریور با شرکت ۴۳۳۲ داوطلب برگزار می شود.

نبیان گفت: پس از برگزاری آزمون باید زمینه های لازم برای مصاحبه تخصصی و تطبیق مدارک صورت گیرد و در همه این مراحل عدالت را باید مبنای کار قرار داد.

وی، فعالیت ستاد رفع نقص آزمون را متذکر شد و گفا: با همکاری همه واحدهای دخیل در این آزمون شاهد برگزاری هر چه بهتر آزمون استخدامی شهرداری های جدیدالتاسیس مازندران باشیم.

احمد مظفری، مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران و مسئول کمیته اطلاع رسانی آزمون نیز گفت: کارت شرکت درآزمون استخدامی ۱۲ شهرداری جدید التاسیس مازندران از طریق سایت http://www.ostan-mz.ir قابل دریافت است.

وی افزود: آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس استان مازندران برای جذب تعداد ۶۹ نفر نیرو به صورت استخدام پیمانی در رشته های مختلف جمعه ۲۱ شهریور ۹۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ، دانشکده امام محمدباقر(ع) و دانشگاه غیرانتفاعی هدف برگزار می شود.

مظفری تصریح کرد: آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت چهار گزینه‌ای به تعداد ۱۲۰ سئوال به صورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط با احتساب نمره منفی با سقف ۱۰۰ امتیاز است.

مظفری زمان برگزاری آزمون را ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۱ شهریور اعلام کرد و گفت: محل برگزاری آزمون در کارت ورودی آزمون تعیین شده است و داوطلبان باید یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل حاضر باشند.

در این آزمون استخدامی تعداد ۶۹ نفر برای پست‌های سازمانی ۱۲ شهرداری جدید‌التاسیس ارطه، پول، زرگرمحله، فریم، کوهی‌خیل، گلوگاه بندپی، مرزی‌کلا، گتاب، هچیرود، کجور، امامزاده عبدالله (ع) و هادی‌شهر استخدام می‌شوند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا