اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار

آنهایی که به ظاهر خود را منزه تر از بقیه می دانند باید یک بازنگری انجام دهند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در جمع مدیران و مسئولین ادارات و نهادهای فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، ضمن بیان این مطلب با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین یادواره شهدای فریدونکنار در هفته جاری، اظهار داشت: شهدا از گرانترین سرمایه خود برای عزت امروز این جامعه گذشتند و ما در این شهرستان که زادگاه شهدای بسیار گرانقدر است وظیفه دو چندانی داریم.

وی با بیان اینکه ویژگی اصلی و بارز شهدا ولایت مداری بود و اگر اینطور نبود ما نیز همانند سایر کشورهای منطقه آسیب می دیدیم، اذعان داشت: امروز عمل به وصیت شهدا و امام راحل و توصیه های مقام معظم رهبری یک اصل اساسی و رمز موفقیتمان در این دوره از تاریخ است.

فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت در عرصه حل اختلافات بین المللی در منطقه تاثیر گذار است، تصریح کرد: کشورهای غربی که همواره دم از مذاکره می زدندو داعش و گروه های تروریستی را به وجود آوردند امروز به دنبال مذاکره با ایران در پای میز مذاکره برای نابودی این فرزندخواندگان خود هستند.

حسین زاده با اشاره به اینکه امنیت نسبی حاکم بر عراق در کنار تلاشهای عالمانه مرجعیت شیعه حمایت های جمهوری اسلامی ایران است،عنوان داشت: همواره باید کارهایی انجام دهیم که شهدا و خانواده هایشان از ما راضی باشند چرا که ما به آنها و خانواده هایشان مدیون و بدهکاریم.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: نظام ما از مردم و برای آنهاست و باید امور را برنامه ریزی، ظارت و اجرا به عنوان سه اصل مدیریتی در چارچوب اهداف ایران اسلامی پیگیری کنیم تا در جهت موفقیت و حرکت در مسیر شهدا اقدام نمائم.

حسین زاده در ادامه با اشاره به اینکه چراغ سبز حاکمان عربی به داعش و گروه های تروریستی امروز دامن خود آنها را گرفته است، گفت: آنها برای تامین امنیت خود راهی ندارند و در شرایط ناامن منطقه وظیفه همه ما همدلی و وحدت است.

وی ادامه داد: مشکل آن کشورها نبود وحدت و همدلی است اما دولت تدبیر و امید نه تنها در عرصه داخلی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مشکلات مهمی را حل کرد برای کشورهای منطقه نیز امنیت مطلوبی را فراهم نموده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فریدونکنار همچنین با اشاره به اینکه وجود اختلاف سلیقه در کشور طبیعی است، گفت: آنهایی که به ظاهر خود را منزه تر از بقیه می دانند و بقیه را طرد می کنند باید یک بازنگری انجام دهند، رهبری به حمایت از دولت تاکید می کند و تقویت دولت را تقویت نظام می داند و بنابراین مخالفان باید در نوع نگاه خود تجدید نظر کنند، دامن زدن به اختلاف و حرکت در مسیر تنش زایی خلاف توصیه های رهبری است.

وی با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین یادواره شهدای شهرستان فریدونکنار، ضمن تقدیر از اعضای ستاد یادواره، تاکید داشت: اگر تریبون را در اختیار هر یک از شما قرار دهیممی توانید به تنهایی تا چند ساعت سخنرانی کنید اما هدف ما از برگزاری این مراسم آشنایی نسل سوم و چهرام با انقلاب و رشادت های جوانان دیروز است.

حسین زاده خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره در واقع یک کار بزرگ برای پر نمودن خلا فرهنگی در جامعه است و راهی برای مقابله با دشمنی است که برای بی هویت نمودن جوانانمان سرمایه گذاری های بسیار کلانی کرده است.

فرماندار فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود به سرشماری عمومی کشاورزی اشاره و تصریح کرد: سرشماری عمومی کشاورزی از ۵ مهرماه تا ۱۸ آبان به مدت ۴۳ روز در فریدونکنار همزمان با سراسر کشور برگزار می شود که از همه مدیران می خواهیم نهایت همکاری را با عوامل اجرایی این موضوع داشته باشند.

وی تاکید کرد: بخش کشاورزی یک بازوی قوی اقتصادی در مازندران و فریدونکنار و در عرصه های تولید و اشتغال است.

حسن زاده همچنین به طرح دریا فریدونکنار اشاره و اظهار داشت: با توجه به موج سوم سفرها مسئولین مربوطه توجه کنند تا حوادث ناگوار و فوتی در این بخش نداشته باشیم.

وی افزود: با تلاش همه شما نسبت به سال گذشته کاهش ۸۰ درصدی آمار مرگ و میر در دریا را داشته ایم که این نشان از نظارت جدی عوامل و نیروها در سواحل است.

فرماندار فریدونکنار همچنین به استقرار اداره پزشکی قانونی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در فریدونکنار اشاره کرد و با گلایه از مسئولین برخی از ادارات کل استان، گفت: تعدادی از ادارات کل برای استقرار ادارات مدنظر در فریدونکنار همکاری نکردند که امیدوارم موانع برای مستقر شدن آنها در این شهرستان هرچه زودتر فراهم شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا