اختصاصی/ رئیس ستاد هماهنگی سرشماری کشاورزی فریدونکنار

سرشماری کشاورزی موجب بهبود وضعیت معیشتی مردم می شود

به گزارش بصیر، محمد حسین زاده لداری در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با سرشماری عمومی کشاورزی در سال جاری، با اشاره به بیش از ۶ هزار هکتار زمین زیر کشت محصولات کشاورزی در این شهرستان این موضوع را نشانه اهمیت بخش کشاورزی در زندگی مردم فریدونکنار دانست و به تبع آن سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ را در تدوین برنامه های محور توسعه جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم ضروری و پر اهمیت خواند.

وی با تاکید بر مشارکت همه دستگاه های اجرایی در انجام این سرشماری، اذعان داشت: این اقدام بدیع و موثر نیازمند آموزش لازم به کاربران و تامین تجهیزات مورد نیاز آنهاست.

حسین زاده از همه دستگاه های اجرایی خواست تا نهایت همکاری را با عوامل اجرایی سرشماری داشته باشند و وظیفه شهرداری را در جهت تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری به منظور آگاه سازی مهم دانست.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فریدونکنار اذعان داشت: مقر گردید بخشداران، دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستاها و بهورزان ترتیبی اتخاذ نمایندتا ضمن همکاری با ستاد سرشماری شهرستان نسبت به واگذاری خطوط ثابت تلفن، اینترنت پرسرعت و اطلاع رسانی سرشماری از طریق پیامک طی سه مرحلهاقدام نماند.

فرماندار فریدونکنار از برگزاری مراسم افتتاحیه و زنگ آغاز سرشماری به صورت نمادین در این شهرستان و از سوی آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد و عنوان داشت: مقرر گردید شهرداری با هماهنگی ستاد سرشماری شهرستان نسبت به چاپ و نصب بنرهای مربوط به استند و بیلبوردهای شهری بر اساس طرح ارسالی از ستاد سرشماری اقدام نمایند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا