اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار خبر داد

بازگرداندن زمین های آموزشی تغییر کاربری داده شده در فریدونکنار

به گزارش بصیر، محمد حسین زاده لداری در پنجمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان فریدونکنار در سال ۹۳ در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، با اشاره به وظایف اصلی شورای آموزش و پرورش، فرهنگ را به عنوان اساسی ترین موضوع جامعه ما برشمرد و گفت: اگر فرهنگ هر مملکتی درست شود، تمام مشکلات حوزه های مختلف در آن کشور برطرف خواهد شد.


فرماندار شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: آینده ی کشور در دست جوانان ما خواهد بود لذا آموزش وپرورش بعنوان اصلی ترین متولی فرهنگ سازی، باید در تربیت درست جوانان تلاش کند.


وی ادامه داد:از آنجایی که فرزندان ما با شروع ماه مهر بخش عمده ای از وقت مفید خود را در مدرسه و در کنار معلمان می گذرانند، باید با برنامه ریزی درست از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.


حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: دولت در عرصه های مختلف اجتماعی از جمله آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد لذا دولت تدبیر و امید یکی از مشوقین اصلی حضور بخش خصوصی در عرصه های مختلف است.


وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در سطح شهرستان فریدونکنار، از تلاش برای بازگرداندن زمینهایی که کاربری آموزشی داشته اند و اکنون به دلایل مختلف تغییر کاربری داده اند، به حالت سابق خبر داده و گفت: درصدد هستیم مشکل کمبود فضاهای آموزشی در سطح شهرستان را به حداقل برسانیم.


رئیس شورای آموزش و پرورش فریدونکنار تمامی افتخاراتی که جامعه به آن می بالد را مدیون زحمات معلمان دانست و خاطر نشان کرد: همه ما مسئولین از دامن همین معلمان به این مقام و منصب رسیده ایم، پس باید با همفکری و همدلی همه ادارات شهرستان، آموزش و پرورش را در فرهنگ سازی و تربیت درست فرزندانمان یاری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا