اختصاصی/ دستان میراث فرهنگی فریدونکنار خالی از 60 میلیون ریال بودجه کلاس آموزشی

چشمه نور: مکان برای برگزاری کلاس های آموزشی نداریم/ کارمندان مرد و زن این اداره در یک اتاق کار می کنند

به گزارش بصیر، غلامرضا چشمه نور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، اظهار داشت: با استقرار اداره پزشکی قانونی در این محل، دو تا از اتاق هایی که کلاس صنایع دستی در آن برگزار می کردیم را تعطیل و در اختیاراداره جدید قرار دادیم، کلاس های صنایع دستی را در ۶ دوره برگزار کردیم که ۲۵۰ نفر در ۴ رشته گلیم بافی، سوزن دوزی، معرق روز چوب و نقاشی روی شیشه به صورت رایگان آموزش دیدند و پس از این آموزش به آنها مدرک دادیم که به وسیله آن با اعطای تسهیلات به آنها، می توانستند مشاغل خانگی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چون مکان نداریم این کلاس ها تعطیل شده اما اگر قولهای مسئولین ارشد فریدونکنار عملی شود می توانیم با بودجه ای که از استان می آید این کلاس ها را برگزار کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری فریدونکنار خاطرنشان کرد: نکته مهمی که قابل ذکر است این می باشد که با تعطیل شدن این کلاس ها بودجه اداره میراث فرهنگی در این بخش نیز حذف خواهد شد و برای چیزی که نیست پولی خرج نمی شود.

چشمه نور ادامه داد: در ۶ ماه اول برای اینکار ۶ میلیون تومان اعتبار داشتیم که چون در حال حاضر مکان نداریم این اعتبار نیز به ما تعلق نمی گیرد.

وی با ابراز گلایه از اینکه کارمندان مرد و زن ما در یک اتاق مشغول به فعالیت هستند، گفت: وسایل آموزشی صنایع دستی مان را نیز در یک اتاق ۶ متری دپو کردیم و اگر از استان ببینند که کلاسی برگزار نمی شود احتمال دارد این وسایل برگشت بخورد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا