کرمان در توسعه زیرساخت های مخابراتی رتبه اول کشور را دارد

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مرتضی براری این مطلب را شامگاه شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت زیرساخت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در دفتر محمدرضا پورابراهیمی بیان کرد.

وی افزود: هدف از انجام این سفر پیگیری مصوبات گذشته و بررسی روند پیشرفت کار در پروژه ها و تعهدات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کرمان بوده است.

وی با بیان اینکه این سفر با هماهنگی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی انجام شده است، بیان کرد: هدف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه زیرساخت ها به منظور ارتقای بهره وری و افزایش اشتغالزایی و رفاه حال مردم در سطح کشور و استان کرمان است.

براری با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۵ عنوان طرح را در استان کرمان در دست اجرا یا در دستور کار دارد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری این وزارتخانه، استانداری کرمان و مشارکت بخش خصوصی، این طرح های توسعه ای را در سطح استان کرمان اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه اجرای شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، آموزش الکترونیک سلامت، راه اندازی کال سنتر، ایجاد پردیس تولید خدمات برای اپراتورهای موبایل و غیره از جمله این طرح ها است، افزود: انتظار می رود اجرای طرح های مذکور در استان کرمان اجرا شده و پایان یابد.

وی با تاکید بر اینکه اولین مترو اینترنت کشور در قالب یک طرح پایلوت در کشور اجرا شده است، گفت: نگاه استان کرمان به پروژه های مخابراتی و ارتباطی بسیار مثبت است و در پیگیری های نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی آشکار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا