تذکر رئیس شورای بخش مرکزی به مسئولین

روند خدمات دهی و پیگیری مصوبات مورد رضایت روستائیان نیست

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
FA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

به گزارش بصیر:نقی نیکبخت در جمع مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان فریدونکنار، اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران بخش های مرکزی و دهفری در دیدار مردمی نماینده شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی مقداد نجف نژاد و فرماندار این شهرستان محمد حسین زاده لداری در مسجد امام سجاد دهستان کاردگرمحله، ضمن تقدیر از حضور نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فریدونکنار، اظهار داشت: در دستگاه های دولتی کار باید به صورت زیر بنایی صورت بپذیرد، در جلسه ای که در تهران تمامی روسای شورای اسلامی روستاها و در حضور وزیر کشور برگزار شد، وزیر ۴۵ دقیقه سخنرانی کرد و به هر مسئول روستایی ۳ دقیقه وقت دادند، اگر قرار است مشکلات روستائیان برطرف شود این مدت زمان قابل قبول نیست.

رئیس شورای بخش مرکزی، تصریح کرد: در بخش مرکزی آب بندان های زیادی وجود دارند که می توانیم از آنها برای توریستی کردن فضا استفاده کنیم اما عملا این کار را نتوانسته ایم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید در بسیاری از مباحث مانند کشاورزی، ورزش و به خصوص آب بیشتر ورود پیدا کنیم، عنوان داشت: همچنان در بحث واگذاری آب به روستائیان مشکل داریم و این خوشایند روستائیان عزیز نیست.

نیکبخت همچنین به شکل گیری توسعه پایدار در روستا تاکید و خاطرنشان کرد: متاسفانه یک روستایی برای گرفتن وام و تسهیلات به بروکراسی پیچیده ادارات برخورد می کند و در گاهی از اوقات نیز در بین راه از اخذ این تسهیلات پشیمان می شود و به نوعی برای آن سرخوردگی و بی انگیزگی ایجاد می گردد.

رئیس شورای بخش مرکزی همچنین با انتقاد از برگزاری همیشگی این دیدارها در بخش دهفری خواستار تشکیل چنین جلساتی در بخش مرکزی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا