باشگاه ملوان: اولادی ماهیتش را نشان داد

به گزارش طرفداری، سایت باشگاه ملوان نوشت:

«مهرداد اولادی مهاجم تیم ملوان طی دو روز گذشته مصاحبه‌هایی را انجام داد که بیش از آنکه خللی در کار باشگاه ملوان ایجاد کند، به درستی ماهیت او را عیان ساخت.

با وجود تصمیمی که پیش از این باشگاه مبنی بر عدم موضع‌گیری در خصوص صحبت‌های مهرداد اولادی گرفته بود، امروز چنین می‌اندیشد که اولادی بدون توجه به پیشینه حضور خود در باشگاه ملوان و فرصت ۳ بار‌ه‌ای که در ۲ ماه گذشته این باشگاه برای او قائل شده، همچنان حرف‌های خودش را به زبان آورده و فکر می‌کند که باشگاه ملوان جایی است که او هر زمان که دلش می‌خواهد، بیاید و هر وقت که دلش می‌خواهد حرف از نیامدن به زبان بیاورد.

اولادی در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود به صراحت اعلام کرده که ملوان این نام بزرگ و پر افتخار دیگر برای او تمام شده و دیگر در تمرینات آن شرکت نخواهد کرد. این حرف در شرایطی از زبان مهاجم تیم ملوان خارج شده که او صبح امروز با وجود ادعای خود، بار دیگر در تمرینات ملوان حاضر تا به تعبیری حرف‌های گذشته‌اش را نقض کرده باشد. هر چند که سرپرست تیم نیز بدون هماهنگی با مدیران باشگاه اجازه حضور در تمرینات را به او داده است.

باشگاه ملوان در روزهایی که بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد، مانند مهرداد اولادی ، این مسئله برایش پایان یافته تلقی شده و برای مهاجم خود آرزوی موفقیت دارد، به شرط آن‌ که اولادی به حرف‌هایش پایبند بوده و منکر آنها نشود چرا که این مسئله اصلا برای او خوب نبوده و نیست.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا