اختصاصی/ امام جمعه فریدونکنار خطاب به مسئولین شهرستان

در افکار عمومی تشویش ایجاد نکنید/ تفرقه افکنی کار شیطان است/ من سخنگو ندارم/ حرفهای غیر مستند ممنوع

بصیر، حجت الاسلام سید محمود جلالی در نماز سیاسی عبادی جمعه فریدونکنار در مصلی قدس این شهرستان با اشاره به عزاداری ایام محرم، ضمن توصیه به مداحان در سرودن اشعار معتبر، اظهار داشت: اشعار مداحان من درآوردی، آبکی و غربی نباشد، بلکه باید این اشعار حاوی فرهنگ شیعه، تفکر عاشورا و تداوم بخش ظلم ستیزی باشد.

وی با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار در ۱۳ آبان نیز، خاطرنشان کرد: بسیاری از دسته جات عزاداری در این روز با هوشیاری کامل شعار هیهات من الذله را سر دادند که نشان از پیشرفت سیاسی و بصیرتی مردم در کشور دارد.

خطیب جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئولین ارشد شهرستان، گفت: به مسئولین شهرستان توصیه می کنم که حرفهای غیرمستند و بدون دلیل را در مجامع عمومی بیان نکنند تا با این حرفها موجب تشویش افکار عمومی نشوند و ایجاد تفرقه نکنند.

وی افزود: تفرقه افکنی کار شیطان است و برای شکست یک امت واحد اولین حربه شیطان تفرقه است، مسئولین مخصوصا آنهایی که در رده بالا هستند بیشتر دقت کنند، روزی کذب آشکار می شود و مایه آبرو ریزی می گردد.

جلالی خاطرنشان کرد: اگر کسی مطلبی را از زبان من نقل می کند بدانند که من سخنگو ندارم، هر چه هست پشت تریبون می گویم.

امام جمعه فریدونکنار همچنین در ادامه سخنان خود در خطبه دوم نماز سیاسی عبادی جمعه، تصریح کرد: شکست های دشمن روز به روز بیشتر می شود، استکبار جهانی با شکست های پی در پی در سوریه و عراق در حال رسوایی است، اوباما و حزب دموکرات در هر دو انتخابات مجلس سنا و کنگره آمریکا شکست خوردند و این شکست ها حاوی پیامهای مهمی برای اوست.

وی اذعان داشت: نتایج این اتخابات به سیاستمداران حاکم آمریکا این هشدار را داد که نوع سیاست مبنی بر تجاوز و پرورش تروریست و خون ریزی های به ناحق در کشورهای اسلامی غلط است، همچنین سیاست اقتصادی آمریکا و ایجاد تحریم علیه ایران و روسیه اقتصاد اروپا و آمریکا را فلج کرده نمود.

 

همچنین تابلوهای نقاشی سوگواری عاشورائیان که در روز تاسوعای حسینی به وسیله هنرمندان فریدونکناری به تصویر کشیده شد از سوی کانون فرهنگی تربیتی شهید چمران در خارج مصلی به نمایش عموم گذاشته شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا