دایی: مایلی‌کهن پای حرفش ایستاده و نادم نیست/ وزیر خودش بیاید، فیل و سرباز نفرستد!

بصیر، علی دایی در خصوص شکایت وزیر ورزش و جوانان از وی و علیرضا رحیمی گفت: وزیر این حق را دارد که از ما شکایت کند. مطمئن باشید همانطور که همیشه تا آخر تمام ماجراها ایستادم، این بار هم تا آخر ماجرا می‌ایستم تا خیلی از حقایق روشن شود.

وی افزود: اتفاقاتی که امسال در پرسپولیس افتاد را از طریق افراد موثق پیگیری کردم. این را شنیده‌ام که گودرزی تمایل به برکناری من داشته است و این برایم مشخص بود. وزارت ورزش هم مانند هر شخص دیگری حق شکایت دارد و در این ماجرا بالاخره حقانیت یک طرف مشخص خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برخی جوسازی‌های رسانه‌ای از رسانه‌های طرف وزارت ورزش صورت گرفته است، عنوان کرد: ما تقاضا کردیم که با وزیر ورزش مواجهه حضوری داشته باشیم تا ایشان در دادگاه قسم بخورد که به آقای رحیمی نگفته من را برکنار کند.

دایی با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس در زمان حضورش در این تیم اظهار داشت: زمانی که چک اسپانسر برگشت خورد، با یکی از نمایندگان مجلس که دکتر زارع بود صحبت کردیم تا دو میلیارد به عنوان قرض بگیریم. آقای زارع بعد از این درخواست ما نزد آقای گودرزی رفت و تقاضای ما را بیان کرد که وزیر در پاسخ به درخواست او گفته بود ما چندبار از آقای رحیمی خواسته‌ایم دایی را برکنار کند که این کار را نکرده و تا زمانی که این کار صورت نگیرد ما به پرسپولیس کمک نمی‌کنیم.

وی درباره صحبت‌های علی کریمی مبنی بر اینکه گفته دایی منفعت طلب است و دوست و رفیق نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: در خصوص من و او (کریمی) همه چیز کاملاً مشخص است. مطمئناً اتفاقاتی که در گذشته رخ داده را مردم فراموش نکرده‌اند. از اخراج در بازی‌ها گرفته تا مشکلات جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، درگیری با مربیان و مصاحبه‌هایی که من و کریمی انجام داده‌ایم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: درباره رفاقت باید بگویم «کبوتر با کبوتر باز باز با باز، کند همجنس با همجنس پرواز». مطمئناً خیلی از آدم‌ها به درد رفاقت با هم نمی‌خورند اما باید بگویم زمانی که کریمی در استیل آذین بود و به خاطر برخی مسائل که در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد از این تیم کنار گذاشته شد، کارهایی انجام دادم که این مسئله ختم به خیر شود و می‌توانید این موضوع را از مدیران وقت استیل آذین بپرسید.

دایی همچنین درباره اختلافاتش با محمد مایلی‌کهن و اینکه به علت شکایتش از مربی سابقش او را محکوم به حبس کرده است، عنوان کرد: دادگاه به چنین چیزی رأی داده است و در جلسه تجدیدنظر هم ایشان (مایلی‌کهن) محکوم شده است. اینکه این آقا مربی من بوده دلیل نمی‌شود که همیشه از شکایتم بگذرم. از سوی کانون مربیان هم دیدم در این خصوص بیانیه‌ای صادر شده که انگار مقصر این اتفاقات من هستم.

وی افزود: من باعث به زندان رفتن کسی نمی‌شوم و اگر هم دادگاه چنین رأیی را صادر کرده به خاطر حرف‌هایی بوده که خود این افراد زده‌اند.

«چندبار باید از حقم گذشت کنم و چیزی نگویم»، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان این جمله، اظهار داشت: زمانی که این آقا اتهاماتی را به من می‌زد چرا کسی اعتراض نکرد که چرا این صحبت‌ها را می‌کنی؟ دادگاه هم بر اساس صحبت‌‌‌هایی که شده رأی داده است و ایشان (مایلی‌کهن) هم هنوز روی حرف خود ایستاده و نادم نیست.

به گزارش تسنیم، دایی که روی خط برنامه ۹۰ صحبت می‌کرد درباره صحبت‌های روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در دفاع از محمود گودرزی گفت: طرف حساب من وزیر است و او برای من فیل و سربازهایش را نفرستد! درست نیست که من بخواهم جواب روابط عمومی وزارت ورزش را بدهم، چون در پرونده بنده نقشی ندارد و اگر گودرزی حرفی دارد پاسخگو خواهم بود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری اینکه محمود گودرزی خواستار برکناری وی شده است، خاطرنشان کرد: مدارک زیادی دارم که وزیر خواستار برکناری من شده است. در ضمن آیا اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که از سوی خود وزارتخانه منصوب شده‌اند و اکنون هم ارتباط تنگاتنگی با وزیر دارند، علیه او شهادت می‌دهند؟ اکنون یک مرد در جامعه ما پیدا شده که حق را دیده و نمی‌خواهد حق پایمال شود و او هم دکتر زارع است. در جلسه بازپرسی هم حاضر شد و با توجه به حرف‌هایی که گودرزی زده بود شهادت داد.

وی افزود: من قراردادی با پرسپولیس داشتم که بعد از این ماجراها قرارداد سال سومم را هم بخشیدم. در این خصوص باید به آقای رحیمی هم اشاره‌ای کنم. مدیری که من همیشه به نیکی از او یاد خواهم کرد پول، پست و مدیریت را قبول نکرد و سر حرفی که زده بود ایستاد اما برخی‌ها را می‌بینیم که خیلی سریع همه چیز را فراموش می‌کنند!

دایی همچنین درباره صحبت‌هایی که حمیدرضا سیاسی در این چند وقت در خصوص برکناری او مطرح کرده گفت: آقای سیاسی در برنامه قبلی قسم جلاله خورد که وزیر نقشی در برکناری من نداشته و صحبت‌های او در دفعات بعدی برخلاف قسمی بود که خورد. فایل صوتی صحبت‌های او موجود است و این فایل را به دادگاه خواهم داد تا همه چیز مشخص شود.

 

 

 

تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا