ناشنیده هایی از مرتضی پاشایی و بیماری مهلکش/ هنرمندی که ۳۰ سال و ۳ ماه و ۳روز عمر کرد

بصیر، علی بحرینی یکی از دو ترانه سرای مرتضی پاشایی در گفتگو با خبرنگار “تیتر۱” افزود : مرتضی بسیار پرتلاش بود و بر خلاف خیلی از خوانندگان در این چند سال اخیر که از امکانات مالی خوب خود برای تبلیغات و مطرح شدن بهره گرفته اند ، با دست خالی شروع  و هرچه که کسب کرد در سایه تلاش و زحمات خود بود.

 

مرتضی تا لحظه آخر به برگزاری کنسرت خود فکر میکرد/ دغدغه او ماندگار شدن بود که اتفاق افتاد

وی با بیان اینکه مرتضی پاشایی خود باعث معرفی خود شد ادامه داد: دغدغه بسیار بزرگ او ماندگار شدن بود البته نه به معنی شعاری آن بلکه دوست داشت شنیده شود و در قلبها ماندگار گردد و من فکر میکنم  وقتی هزاران هزار نفر در تجمعی بی نظیر مقابل بیمارستان جمع شدند و آهنگهای او را زمزمه کردند مطمئن شدم که این اتفاق رخداده و مرتضی عزیز به آرزویش رسیده است.

این ترانه سرا و روزنامه نگار که  آهنگ “نبض احساس”  و نیمی از ترانه “عشق” مرتضی پاشایی سروده وی است گفت : مرتضی اواخر پاییز گذشته متوجه بیماری خود شد و آن زمان بیماری اش بسیار پیش رفته شده بود و از آنجا که روحیه ای خوب و با نشاط داشت ، کسی فکر نمیکرد که وی مریض و لاغری زیادش از بیماری باشد .

بحرینی با بیان اینکه از زمان اعلام بیماری تا ابدی شدنش تنها ۱۱ ماه طول کشید اظهار داشت : وضعیت او آنقدر خطرناک و غده آنقدر بزرگ شده بود که پزشکان از عمل جراحی منصرف شدند و به شیمی درمانی پرداختند و این زمان اوج دردو رنج مرتضی بود ولی به خاطر همان دغدغه و عشق به دوستدارانش تلاش میکرد تا روی پای خود حرکت کند و خاطره ای خوش از خود بر جای بگذارد.

وی گفت : آنقدر روحیه مرتضی خوب بود که برخی شایعه ها مبنی بر اینکه بیماری او یک شوی نمایشی است به راه افتاد  و میگفتند مگر کسی که سرطان دارد میتواند کنسرت اجرا کند و تا این حد خوش اخلاق باشد و مرتضی عزیز که در ۲۳ آبان به سوی معبود پرکشید ، روز ۲۳ مهر کنسرتی برای اجرا داشت که به بهترین نحو آن را برگزار کرد و خاطره انگیز شد.

این هنرمند ترانه سرا در ادامه افزود : حتی ۴ روز قبل از درگذشتش نگران برگزاری کنسرت خود در کانادا که  ماه آینده برگزار میشد بود و مدام توصیه میکرد برنامه ها را به هم نزنید ، من خوب میشوم و وقتی از بیمارستان بیرون آمدم برای اجرا میرویم.

علی بحرینی در پایان گفت : او ۳۰ سال و ۳ ماه و ۳ روز عمر کرد و تا آخرین لحظه به مردم و ماندگار شدن فکر میکرد و بلاخره آنچه که میخواست محقق شد و او مزد اخلاق خوب و زحماتش را دریافت کرد.

لازم به ذکر است مهرزاد امیرخانی دیگر هنرمند ترانه سرایی است که با هنرمند فقید مرتضی پاشایی همکاری داشت.  

 
 
 
تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا