تذکرات کتبی مجلسی‌ها به دولتی‌ها

بصیر، متن تذکرات نمایندگان مجلس به شرح زیر است:

**نیاز آذری نماینده بابل به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم پرداخت خسارت به تولیدکنندگان مرغ در مازندران به دلیل عدم نظارت بر تنظیم بازار و همچنین لزوم توقف روند سابق که موجب ورشکستگی صنعت طیور در مازندران خواهد شد.

**تامینی لیچایی نماینده رشت به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: توضیح علت عدم افزایش حقوق و مزایای پرستاران در کادرهای درمانی.

**خجسته نماینده همدان به رییس جمهور: تسریع در استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و به وزیر آموزش و پرورش تسریع در تبدیل وضعیت مدرسان دانشگاه فرهنگیان به اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان.

**نگهبان سلامی نماینده خواف به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم ارائه توضیح و همچنین انتشار تکذیبیه وی از سوی روزنامه اعتماد راجع به انتشار خبری مبنی بر جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر فرهنگ.

**کاتب نماینده گرمسار به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم خرید شیر تولیدی دامداران به قیمت مصوب هیات دولت و همچنین خرید گوشت مرغ از مرغداران با قیمت تضمینی جهت جلوگیری از ضرر و زیان.

**منوچهری نماینده پاوه به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت عدم دفاع از حق و حقوق مردم در رابطه با منابع طبیعی که منجر به واگذاری ده‌ها هکتار زمین در محدوده شهرها به افراد سودجو شده است.

**بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر نیرو: لزوم احداث سد بلور و ذخیره آب شرب کشاورزی در بروجرد. همچنین به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: لزوم رسیدگی به وضعیت کارگران اخراجی کارخانه نساجی بروجرد.

**موسوی اصل نماینده گرمی به وزیر نیرو: لزوم تکمیل طرح‌های آبرسانی در حوزه انتخابیه.

**طبیب زاده نوری نماینده تهران به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح علت واردات واکسن دام و طیور و همچنین واردات مرکبات علی رغم خودکفایی این دو صنعت در کشور.

**مشهدی عباسی نماینده دماوند و فیروزکوه به وزیر جهاد کشاورزی: عدم مدیریت صحیح در تنظیم بازار مرغ و عدم حمایت از تولیدکنندگان.

**اکبریان نماینده کرج، خان‌محمدی نماینده ابهر، طاهری نماینده اقلید، قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: توضیح علت عدم واگذاری اختیارات به دفاتر خدمات الکترونیکی پیشخوان دولت.

**فیاضی نماینده نور و محمودآباد به وزیر راه و شهرسازی: نیمه کاره ماندن محور چمستان به آمل و کندی کار پروژه.

**بزرگواری نماینده کهکیلویه به وزیر آموزش و پرورش: نارضایتی فرهنگیان از خدمات بیمه طلایی.

**الیاس طاهری نماینده اقلید به وزیر راه و شهرسازی: توجه جدی به انجام و تکمیل راه‌آهن یزد، اقلید یاسوج که همچنان نیمه کاره می باشد.

**قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر کشور: جلوگیری از تضعیف بیشتر شوراهای اسلامی روستاها از طریق بخشنامه‌ها، به وزیر اقتصاد و دارایی: علت عدم صدور دستور دریافت ۳ هزار و ۴۸۵ هزار میلیارد تومان حق انتفاع از معادن گل‌گهر.

**طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا در توانایی عملی صنعتگران کشور به تولید توربین مجوز واردات توربین دسته دوم را صادر می کنند. همچنین به وزیر ورزش و جوانان: علت اینکه قایقرانان ورزشکار فاقد ابزار حفاظت فردی می‌باشند که حوادث منجر به فوت در کشور رخ می‌دهد چست؟

**تامینی لیچایی نماینده رشت به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: عدم توجه به کاهش کیفیت محصولات خریداری شده توسط سازمان انتقال خون کشور.

**بزرگواری نماینده کهکیلویه به وزیر جهاد کشاورزی: تبعات نبود مراکز دامپزشکی در برخی شهرستان‌ها و بخش‌های استان.

**تعدادی از نمایندگان مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت ساماندهی سایت ‌های فاقد مجوز در کشور.

**احمد سجادی نماینده سرخس به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: علت بی توجهی به درمان و عدم تامین پزشک برای تامین اجتماعی سرخس. همچنین به وزیر آموزش و پرورش: علت به کارگیری مدیران سیاسی و بازنشسته در آموزش و پرورش چیست؟

**زاهدی نماینده کرمان و راور به وزیر نیرو: پس از ۱۶ سال فقط ۲۵ درصد پروژه فاضلاب شهر کرمان اجرا شده و اتمام این پروژه ظرف ۳ سال آینده ضرورت دارد.

**مددی نماینده میانه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم نظارت بر سرمایه‌های ملی که باعث به وجود آمدن مافیای قدرت و ثروت و سوءاستفاده از آن‌ها به خصوص در معادن سنگ‌های ایران شده است.

**داود محمدی نماینده قزوین به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی: ضرورت ارائه خدمات لازم به کارگران بازنشسته تامین اجتماعی به ویژه خدمات بیمه تکمیلی توسط شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ توسط سازمان تامین اجتماعی.

**سید باقر حسینی نماینده زابل به وزیر کشور: تبعیض آشکار در گشایش بازارچه‌های موقت مرزی کشور و ضرورت جلوگیری از اجحاف در حق مردم سیستان.

 
 
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا