رئیس کتابخانه‌عمومی فریدونکناردر گفتگو با بصیر مطرح کرد

وجود بیش از ۳۵ هزار جلد کتاب در ۳ کتابخانه عمومی فریدونکنار

بصیر، قاسم مهدی نیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی انجام شد، از وجود بیش از ۳۵ هزار جلد کتاب در سه کتابخانه عمومی شهرستان فریدونکنار خبر داد.

وی با بیان اینکه دو کتابخانه در شهرستان به صورت دولتی و یک کتابخانه در بخش دهفری به صورت مشارکتی فعالیت می کنند، اظهار داشت: کتابخانه عمومی خاتم الانبیا که دومین کتابخانه عمومی استان مازندران بود به همراه کتابخانه شهید بصیر و مشارکتی بخش دهفری سه کتابخانه عمومی موجود در شهرستان فریدونکنار است.

رئیس اداره کتابخانه‌ های عمومی فریدونکنار تعداد اعضای کتابخانه های این شهرستان را ۲۵۰۰ هزار نفر عنوان و خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ درصد از کتاب های موجود در کتابخانه های فریدونکنار اهدایی از سوی خیرین و مردم است.

مهدی نیا از احداث یک کتابخانه مرکزی با متراژ ۱۱۰۰ متر در فریدونکنار خبر داد و اذعان داشت: دو کتابخانه جدید در روستاهای کاردگرمحله و جزین نیز در حال ساخت است که به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد رسیده است و انتظار می رود تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در پایان از برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه پس از پایان هفته کتاب در کتابخانه عمومی فریدونکنار و در روز شنبه خبر داد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا