شیرازی: آمریکایی‌ها خواهان دیدار با سرلشکر سلیمانی هستند

بصیر، حجت‌الاسلام علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در گفت‌وگو با دفاع مقدس، با تشریح تفاوت‌های موجود میان حکومت‌های مردمی با حکومت‌های دیکتاتور و با اشاره به وضعیت کنونی عراق اظهار داشت: امروز به دلیل اینکه در عراق حکومتی مردمی وجود دارد، مردم از حکومت حمایت می‌کنند، تا هیچ قدرتی نتواند دولت عراق را ساقط کند؛ بنابر این داعش، آمریکا و اسراییل هر حرکتی که علیه مردم این کشور انجام دهند نتیجه‌ای جز شکست برایشان نخواهد داشت.

وی درخصوص ادعای آمریکا مبنی بر حمایت از مردم عراق در برابر داعش، عنوان کرد: در پشت پرده اقدامات ظاهری امریکا ضد داعش، تفکری جز بازگشت مجدد به عراق وجود ندارد؛ اما چنانچه بخواهند به این کشور ورود پیدا کنند پشیمان‌تر از گذشته مجبور به ترک عراق خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند تا فعالیت‌های داعش را برای مقابله با اسلام ناب محمدی در کشورهای اسلامی گسترش دهند.

حجت‌الاسلام شیرازی درباره ادعای حضور نظامی ایران در عراق، با بیان اینکه ایران هیچ نیازی مبنی بر حضور نظامی در عراق و سوریه ندارد، اما در زمینه طراحی نظامی و انتقال تجربه دفاعی، به این دو کشور کمک می‌کند، افزود: ایران از نظر تاکتیکی و طرح‌ریزی نظامی و عملیاتی از پیشرفته‌ترین کشورها محسوب می‌شود.

وی به ابراز تمایل برخی مقامات بلندپایه دولت امریکا برای دیدار با سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه اشاره و تصریح کرد: امروز بسیاری از طرح‌های نظامی آمریکا در منطقه توسط سپاه (نیروی قدس سپاه) با شکست مواجه شده، و حاج قاسم تمام معادلات استکبار جهانی را برهم زده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها نه‌تنها خواهان دیدار با حاج قاسم هستند، بلکه چنین درخواستی را برای بسیاری از فرماندهان سپاه نیز دارند؛ چون در هیچ جای دنیا به جز ایران چنین انسان‌های شجاعی را سراغ ندارند، که مقابل استکبارگران ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: ارتش آمریکا نه‌تنها فرمانده‌ای به مانند حاج قاسم، بلکه فرمانده‌ای به اندازه فرماندهان گردان‌های ما نیز ندارد؛ زیرا فرماندهان ما کسانی هستند که از نظر ایمان، اعتقاد و اقتدار همانندی ندارند.

 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا