وزیر دادگستری در یادواره شهدای ازباران:

ایران پناهگاه کشورهای منطقه است/ دولت باید مبارزه با فساد را از خود شروع کند

به گزارش بصیر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در بیست و پنجمین یادواره سرداران و ۴۳ شهید روستای ازباران، اظهار داشت:  شهدا موجب اهتزاز پرچم خداخواهی شدند و امروز اگر ایران اسلامی در دنیا سرآمد شد به دلیل جانفشانی این شهدا است.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن با بیان اینکه ایران در بهترین شرایط خود به سر می برد، خاطرنشان کرد: ایران در عصر امروز از هر قدرتی برتر است و این نشانه از ایمان و اعتقادات مردم کشور دارد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه آمریکا گل سرسبد دنیای مادی است، اظهار داشت: کشوری که خود را رهبری توسعه و پیشرفت جهانی معرفی می کند، ببینید به چه وضعیتی گرفتار شده است، در بین مردم خود نمی توانند برابری انسانی برقرار کنند.

پورمحمدی با اشاره به شکنجه های وحشتناک آمریکا در زندان های خود، اذعان داشت: این کشور مدعی در مباحث امنیتی و اقتصادی است اما  و در داخل کشور خود مشکلات فراوانی دارد که در دنیا افتضاح به بار آورد.

وزیر دادگستری در ادامه یادآور شد: امروز عربستان منابع نفتی ملت های اسلامی را به تاراج برد و در خدمت آمریکا قرار دارد.

پورمحمدی با بیان اینکه اگر ملت ایران استواری نداشت، عزتمند نمی شد، خاطرنشان کرد: اربعین، شهادت امام رضا(ع) و یادواره های شهدا، به این کشور عزت دادند.

وی در ادامه با اشاره به کاهش قیمت نفت، تصریح کرد: ملت ایران بیدار است، قیمت نفت را کاهش دادند تا فشارهای سیاسی، اقتصادی و روانی را در داخل افزایش دهند و اراده ملت ما را سست کنند اما آنها باید اقتدار و اراده ملت ما را در اربعین، زیارت امام رضا(ع) و این یادواره های شهدا ببینند.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم ایران را از فشار اقتصادی نترسانید، امروز کشورما پناهگاه ملت های منطقه است. گفت: دشمن باید بداند که ایران اسلامی در بحث اقتصادی عقب نشینی نمی کند.

 وی افزود: مهم‌ترین راهکار مقاومت است، رهبری هم به اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و خواهان بهره‌برداری از نعمت های موجود در داخل کشور هستند.

پورمحمدی همچنین با اشاره به بحث فساد اقصتادی، افزود: هم در دستگاه های دولتی و هم در بین مردم بی انضباطی وجود دارد، دولت تمام ظرفیت خود را بسیج کرده تا به طور جدی با این مشکل مقابله کند، فساد مشکلی جدی است و دولت نیز این مبارزه را از خود شروع می کند.

وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید با بیان اینکه فساد اقتصادی همچون یک غده سرطانی است، گفت: امسال در بودجه، کمترین اتکای به نفت را شاهد هستیم که این در طول تاریخ بی نظیر است، متاسفانه بیش از ۵ دهه بودجه کشور بر این ماده مهم برنامه‌ریزی می شد که در سال جاری این اتکا را به کمتر از ۳۱ درصد رساندیم.

وی در پایان تاکید کرد: دولت‌مردان وعده خلاف به مردم ندهند، به دنبال مطامع و امتیازگیری نباشند و مردم نیز باید در راستای زندگی سالم پیش بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا