درخواست رئیس بنیاد شهید فریدونکنار از مدیران

خانواده شهدا را چشم انتظار نگذارید

به گزارش بصیر، مجید حسین‌پور در جمع مدیران فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، با تشکر از معتمدین معین و مدیران دستگاه های اجرایی که با طرح سپاس همکاری کردند، اظهار داشت: دومین مراسم تجلیل از مدیران همراه با بنیاد شهید و معتمدین معین بنیاد در فریدونکنار برگزار شد.

وی تصریح کرد: از آنهایی که خود را خادم شهدا می دانند و در اجرای طرح سپاس یاور بنیاد شهید بودند تشکر می کنم.

رئیس بنیاد شهید فریدونکنار با بیان اینکه در هر چهارشنبه دیدار با خانواده های شهدا را در دستور کار خود داریم، اذعان داشت: در بهمن ماه سال جاری ۵۰ دیدار با خانواده های شهدا را در یک روز به صورت ملی برگزار می کنیم.

حسین‌پور در بخشی دیکر از سخنان خود با اشاره به مشکلات خانواده های جامعه هدف، یادآور شد: با توجه به اینکه در شهرستان فریدونکنار شهرک صنعتی نداریم شاهد بیکاری تعداد زیادی از افراد در میان آنها هستیم، شهرداری و بندر در فریدونکنار می تواند فضای خوبی برای ایجاد اشتغال آنها باشند.

رئیس بنیاد شهید فریدونکنار با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی جامعه هدف دغدغه ما است، گفت: بر اساس جلسه‌ای که برگزار کردیم تلاش می کنیم که این اطلاع‌رسانی را به وسیله پیامک انجام دهیم.

حسین‌پور با اشاره به ۲۲ اسفند و نامگذاری این روز به یاد شهدا، خاطرنشان کرد: از ادارات می خواهیم که در بحث تبلیغات محیطی بیشتر از گذشته ورود پیدا کنند.

وی در پایان از مدیران شهرستان خواست تا با حضور به موقع خود در دیدارها، چشم انتظاری خانواده شهدا را کاهش دهند چرا که آنها به اندازه کافی چشم انتظار فرزندان خود بوده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا