مدیرکل بنیاد شهید مازندران مطرح کرد

تبلیغات محیطی برخی شهرستان‌های مازندران برای ترویج شهادت مطلوب نیست

بصیر، عباسعلی رضایی در مراسم تجلیل از معتمدین معین و مدیران دستگاه های اجرایی همگام با طرح سپاس بنیاد شهید فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: فریدونکنار از آن شهرهایی است که هنوز حال و هوای جنگ و جبهه دارد و وحدت ایثارگران، رزمندگان و خانواده های شهدا مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه بهره مندی از ظرفیت ایثارگران برای بنیاد فرصت است، تصریح کرد: طرح سپاس از طرح‌های تحولی بنیاد شهید است و مازندران جز استانهای اولیه دنبال کننده این طرح بود که موفق عمل کرد.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به اینکه ۷۵۵ معتمدمعین در سطح استان با ما همکاری می کنند، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح سپاس، فریدونکنار جزء دو شهر برتر استان مازندران بوده است.

رضایی با بیان اینکه در تمامی دولت ها تکریم ایثارگران یک امر واجبی بوده است، اذعان داشت: در این دولت طرح سپاس به صورت جدی به آن پرداخته شد و شخص رئیس جمهور هم هر ۱۵ روز از خانواده ها دیدار می کنند و ما هم هر هفته این کار را انجام می دهیم.

وی افزود: درست است که نمی توانیم تمامی مشکلات شهدا را حل کنیم، حداقل با دیدار از آنها می توانیم به آنها روحیه دهیم،

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با تاکید بر اینکه ما به این دیدارها نیازمندیم، یادآور شد: کشور ما آکنده از عطر شهادت و ایثار است و ایثارگران از این دیدارها هیچ انتظاری ندارند و این ما هستیم که به آنها نیازمندیم.

فرزندان ایثارگران به دنبال شغل‌های دولتی نباشند

وی با اشاره به اینکه از تبلیغات محیطی برخی شهرستان‌های مازندران برای ترویج شهادت راضی نیستم، اظهار داشت: باید تلاش کنیم فرهنگ، نام و آرمان ایثارگران را به نحو احسنت به نمایش بگذاریم و امیدوارم در فریدونکنار نیز این امر محقق شود.

رضایی از افتتاح ساختمان بنیاد شهید فریدونکنار در بهمن ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: یک ریال از منابع دولت را برای احداث ساختمان بنیاد شهید فریدونکنار استفاده نکردیم امیدواریم در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح آن باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به دغدغه خانواده های ایثارگران نسبت به اشتغال فرزندان‌شان، گفت: فرزندان ایثارگر به دنبال شغل های دولتی نباشند چرا که وضعیت برای جذب نیرو اصلا مناسب نیست اما به محض اعلام جذب، ۲۵ درصد آن برای خانواده های ایثارگر است.

وی در پایان افزود: در حال حاضر باید از منابع بانکی و طرح های خوداشتغالی مشکل ایثارگران را مرتفع کنیم.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا