مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز خبر داد

۴۰ درصد کلاس‌های درس در فریدونکنار هوشمند شدند

20111020716

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اعلام این خبر، گفت: از مجموع ۳۵۰ کلاس درس در فریدونکنار، ۱۳۵ کلاس هوشمند بوده و از امکاناتی چون کامپیوتر، ویدئو پروژکتور، کیت های هوشمند و پرده نمایش برخوردارند.

وی اظهار داشت: این تجهیزات در ۴ سال اخیر با هزینه‌ای بالغ بر ۶میلیارد و هفتصدو پنجاه میلیون ریال، با بهره‌گیری از اعتبارهای دولتی، مشارکت خیرین و اولیای دانش آموزان تهیه شده است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار افزود: تمامی مدارس فریدونکنار دارای سایت اینترنتی بوده و به سامانه یکپارچه پورتال وزارت آموزش و پرورش، اداره کل و شهرستان متصل هستند.

مدیر اداره آموزش و پرورش فریدونکنار با تاکید بر لزوم هوشمندسازی مدارس در این شهرستان، خاطرنشان کرد: نقش هوشمندسازی کلاس‌های درس در مقاطع مختلف در یادگیری دانش‌آموزان بسیار موثر است، بنابراین با هوشمندسازی مدارس شهری و روستایی فریدونکنار گامی بلند در راستای تکمیل روند خدمت‌رسانی‌ در حوزه آموزشی برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری خوبی در سطح مدارس برای تحقق این مهم در فریدونکنار جریان دارد، تصریح کرد: هوشمندسازی یکی از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش در تمام مدارس است و این طرح در شهرستان فریدونکنار باید در سطح کمی و کیفی خوبی اجرا شود.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه، باید آموزش و پرورش را تقویت کنیم، بیان کرد: برای رشد شاخص‌ها در آموزش و پرورش استفاده از تکنولوژی موثر است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا