در پی کم‌توجهی شهرداری فریدونکنار به پدیده سدمعبر صورت گرفت

درخواست رسیدگی رئیس اتحادیه کفاشان از مسئولان ارشد فریدونکنار/ تصویر نامه

بصیر، در پی کم توجهی شهرداری فریدونکنار به پدیده سدمعبر در این شهرستان و اعتراض‌های مکرر اصناف و کسبه بازار، رئیس اتحادیه کفاشان در نامه‌ای جداگانه به مسئولان ارشد فریدونکنار، خواستار جمع‌آوری هرچه زودتر دست‌فروشانی که اقدام به عرضه کالا در سطح شهرستان می کنند، شد.

در متن نامه آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک آقای مهدی باقرزاده فریدونی ریاست اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار

سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند که چند سالی است معضل دست‌فروشان یکی از دغدغه های اصلی کسبه شهرستان به ویژه قشر زحمتکش تولیدکنندگان و فروشندگان کیف و کفش گردیده است. حمایت همه جانبه از تولید داخلی و تولیدکننده از دغدغه های مقام معظم رهبری است و شهرستان فریدونکنار با دارا بودن ۲۶ تولیدی کیف و کفش نسبت به بسیاری از شهرهای استان سرآمد است. در هر تولیدی نیز ۳ تا ۵ نفر ارتزاق می کنند، لذا خواهشمند است برای حمایت همه جانبه از این قشر زحمتکش اقدام شایسته صورت گیرد.

متاسفانه در بسیاری از موارد مشاهده گردید دستفروشان که به وسیله خودرو اقدام به عرضه کفش می کنند از دیگر شهرهای کشور هستند که کالا را با کمترین کیفیت لازم در اختیار مردم می گذارند، چون این دستفروشان مهاجرند، نمی توان در زمان شکایت مردم با آنها برخورد کرد.

در گذشته شهرداری به صورت مقطعی با این معضل اجتماعی برخورد کرد اما نیازمند تلاش برنامه‌ریزی شده بلند مدت است وگرنه برخورد مقطعی و کوتاه مدت نتیجه ای ندارد، این پدیده نامیمون دست فروشی سیار در دو رسته پوشاک و خصوصا میوه و تره بار سلامت جسمی و روحی مردم را نیز با تهدید مواجه کرده است. با تشکر

ابوالقاسم فرجی

رئیس اتحادیه کفاشان شهرستان فریدونکنار

رونوشت:

حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمود جلالی امام‌جمعه محترم شهرستان جهت استحضار

دکتر مهرداد ابراهیمی نماینده عالی دولت در شهرستان جهت استحضار

مهندس خان بابایی شهردار محترم وقف ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها جهت استحضار

آقای حسن میرمرادی رئیس شورای اسلامی شهر فریدونکنار جهت استحضار

آقای روح‌الله ناصحی رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان جهت استحضار و در صورت صلاحدید طرح در کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی»

به گزارش بصیر، این در حالی است که چند روز گذشته پایگاه جامع اطلاع‌رسانی بصیر طی گزارشی از کم‌توجهی و عمل نکردن شهرداری فریدونکنار به وظیفه ذاتی خود در مقابله با رواج پدیده سدمعبر در این شهرستان خبر داده بود.

تیتر خبر: شهرداری فریدونکنار به وظیفه ذاتی خود عمل نمی کند

 تصویر اصلی نامه

001

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا