واکنش سرمربی شهرداری ارومیه به جدایی معروف

بصیر، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از تحمل نخستین شکست در لیگ برتر گفت: سعید معروف در دنیا جایگزین ندارد، اما دیگر او برای تیم ما تمام شده و باید با شرایط جدید به موفقیت برسیم.

جهانگیر سیدعباسی اظهار کرد: نمی‌دانم چرا از باخت ما تعجب می‌کنند. نوین کشاورز از تیم‌های خیلی خوب این فصل است. اگر ما تا امروز سایر بازی های خود را با برد پشت سر گذاشته ایم، تنها به دلیل این است که برای حریفان خود احترام قائل هستیم. سلسله اتفاقاتی در این مسابقه افتاد که دیگر کاری از دست ما برنمی‌آمد. وقتی از سه دریافت کننده دونفر مصدوم می‌شوند دیگر کاری نمی‌توان کرد. از طرفی پاسور جدید ما هم تنها دو جلسه تمرین با ما داشت.

وی افزود: امیدوارم آسیب دیدگی میلاد عبادی پور جدی نباشد. نه به خاطر تیم من بلکه به دلیل اینکه میلاد یک سرمایه بزرگ برای والیبال این مملکت است و برای تیم ملی به او نیاز دارند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره غیبت سعید معروف گفت: معروف برای تیم ما تمام شد. دیگر نمی‌خواهم درباره این بازیکن صحبت کنم. معروف دیگر بازیکن زنیت کازان است و ما برای او آرزوی موفقیت داریم. معروف هرجا باشد سرمایه ایران و والیبال ارومیه است. بیشتر سلامتی او برایم مهم است. ما به جای او پاسور جدید آورده‌ایم و دنبال هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خود هستیم. سعید معروف در دنیا جایگزین ندارد اما دیگر او برای تیم ما تمام شده و باید با شرایط جدید به موفقیت برسیم. موفقیت های سعید معروف هم موفقیت والیبال ایران ایران و ارومیه است.

سیدعباسی باردیگر با اشاره به مصدومیت بازیکنانش در این مسابقه گفت: در طول عمر حرفه‌ای‌ام ندیده بودم در یک مسابقه دوبازیکن دریافت کننده مصدوم شوند. این هم از اتفاق های نادر والیبال بود که برای تیم ما افتاد. شاید خیری در کار بوده است. امیدوارم میلاد زودتر به تیم برسد. تیم حریف هم خیلی خوب بازی کرد.

وی درباره بازی ورمیلیو تاکید کرد: انصافا بازیکنان ما همواره مواظب بودند. مقابل هرتیمی با نهایت احترام کار کردیم. گاهی شکست هم تیم را از آرامش خاطر درمی آورد و این خوب است که برای هر بازی با حساسیت زیادی وارد میدان شویم. من فکر می‌کنم باز هم بازی‌های خیلی خوبی از تیم ما خواهید دید.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا