به مناسبت 24 دی ماه روز گرامی‌داشت فریدونکنار-قسمت 11/ یادگار سرلشکر شهید بصیر در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز

حاج بصیر همانند روزهای جنگ ناشناخته مانده است

بصیر، فرشته بصیر در آئین گرامی داشت شهرستان فریدونکنار در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت: نامگذاری این روز به بهانه تولد حاج بصیر کوچکترین کاری است که می توانیم در این شهرستان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دل نگرانی زیادی در جامعه ما وجود دارد، اذعان داشت: همه ما مسئولیم و باید پاسخگو باشیم و نیاز است که بیشتر در زمینه‌های متفاوت کار کنیم.

فرزند سرلشکر شهید بصیر با اشاره به اینکه زمانی که از تعهد حاج بصیر دم می زنیم باید خود نیز آن را در زندگی به کار بندیم، گفت: این تعهد، تعقل به وجود می آورد و اگر این‌طور نباشد دشمن از ما جلوتر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با یک نگاه می بینیم که شهر سردار بصیر به حق خود در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی نرسیده است، خاطرنشان کرد: از گذشته فریدونکنار قم مازندران بوده است اما آیا امروز این طور است.

بصیر اظهار داشت: قبل از انقلاب فریدونکنار شهر مومنان بوده است اما امروز این امر در حال کمرنگ شدن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حاج بصیر همانند روزهای جنگ ناشناخته مانده است اما مسئولان نباید در گمنامی بمانند و باید برای این مردم قدم بردارند.

فرزند سرلشکر شهید بصیر، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، ستاد تبلیغات، سپاه و نهادهای فرهنگی باید بهتر ورود پیدا کنند، گفت: باید تلاش کنیم تا حاج بصیرهای زیادی را تربیت کنیم تا برای نسل آینده این کشور مفید باشند.

 

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا