در بیانیه فعالان فضای مجازی مازندران آمد

دستگاه قضایی مازندران با سایت هتاک برخورد کند

بصیر،  بیانیه فعالان فضای مجازی استان مازندران در واکنش به نوشتار بی‌شرمانه یک سایت محلی در دفاع از روزنامه هتاک به ساحت مقدس پیامبر (ص) را در ادامه می‌خوانید.


اگر در برابر دین ما بایستید، در برابر همه دنیای شما خواهیم ایستاد. امام خمینی (ره)

ما فعالان فضای مجازی در مازندران همه حیات و شرف خویش را در ارزش های فکری و وجودی پیامبر خوبی ها حضرت محمد مصطفی (ص) متبلور می‌بینیم و وجود بدیل‌ناپذیر رحمةُللعالمین را محور خلقت و بهانه نزول رحمت و سرخ‌ترین خط قرمز خداوند می‌دانیم و به هیچ جنبنده‌ای در هیچ نقطه‌ای از عالم اجازه هتاکی و توهین به پیامبر اعظم (ص) را نمی‌دهیم.

در مکتب اسلام که مکتب عقل، منطق و عشق است و در مدرسه مذاهب اسلامی حکم «سب النبی» چیزی جز اعدام نیست تا خشم خداوند به‌واسطه جسارت به برجسته‌ترین مخلوق هستی برانگیخته نشود.

توقیف رسانه‌های توهین‌کننده و بازداشت متجاسران، انتظار حداقلی مردم مومن و ولایتمدار کشورمان است و ما فعالان و اصحاب فضای مجازی مازندران خواستار برخورد با سایت منتسب به یک روزنامه محلی، هستیم، که این‌بار نیز همچون گذشته، با تأکید جسارت‌کنندگان به رسول الله (ص)، از عدم برخورد قاطع با خود، متجری شده و هر بار خبط دفعه قبل را تکرار می‌کند.

بدینوسیله انتظار قطعی خود را از دستگاه قضایی مازندران در برخورد قاطع با سایت مورد نظر، بار دیگر اعلام کرده و پیگیر آن هستیم.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا