تماشاگران نقاط قوت ایران و عراق هستند

بصیر، نشست خبری راضی شنیشل سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از ساعت ۱۴:۴۵ به وقت استرالیا در استادیوم کانبرا شهر کانبرا برگزار شد. شنیشل در این نشست با اشاره به بازی سخت فردا برابر تیم کشورمان اظهار داشت: بازی سختی را برابر ایران خواهیم داشت و این بازی فقط برای ما سخت نیست و ایران نیز کار مشکلی دارد. 

وی افزود: ما تیم ایران و بازی‌های این تیم را به خوبی آنالیز و نقاط ضعف و قدرتش را پیدا کرده‌ایم. البته ما برابر ژاپن، ازبکستان و همین تیم ایران بازی دوستانه انجام داده‌ایم و برای این بازی نیز کاملا آماده هستیم. 

سرمربی تیم فوتبال عراق خاطرنشان کرد: فوتبال ایران و عراق بسیار شبیه به هم است اما ما در مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۹۳ توانستیم این تیم را شکست دهیم اما فوتبال کنونی ایران سطحش بسیار بالاتر از قبل رفته و به همین دلیل نمی‌توان پیش‌بینی کرد. 

شنیشل ادامه داد: ما بازیکنان جوانی داریم که باید از آنها استفاده کنیم تا تجربه کسب کنند. ۲ فدراسیون ایران و عراق رابطه بسیار خوبی دارند و به همین دلیل پیش از شروع بازی‌ها با یکدیگر بازی دوستانه انجام دادیم و بازی خوبی نیز بود. 

وی در خصوص تماشاگران این دیدار نیز عنوان کرد: تماشاگران ایران، عراق, کره جنوبی، ژاپن و استرالیا که میزبان است جزو نقاط مثبت این مسابقات به حساب می‌آیند. برای جام ملت‌های آسیا این نوعی نقطه مثبت به حساب می‌آید. 

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق با اشاره به لغو تمرین روز گذشته این تیم گفت: ما یک روز را به دلیل بارش باران از دست دادیم و این چندان منصفانه نیست. تلاش داریم تا کیفیت بازیکنان را تقسیم کنیم تا در بازی به مشکل بر نخوریم

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا