قهرمانان کشتی لوچوی مازندران انتخاب می شوند

بصیر، اسماعیل پهلوان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ما از برنامه های جدید ورزشی در سالگرد پیروزی انقلاب و ایام فرخنده دهه فجر خبر داد.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان محمودآباد با توجه به سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،اجرای ۳۶ برنامه فرهنگی ورزشی را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های پیش رو، مسابقات ۴ جانبه فوتبال پیشکسوتان در استادیوم شهید بهشتی شهرستان محمودآباد است.

پهلوان اضافه کرد: در این دیدار ۴ جانبه تیم های فوتبال پیشکسوتان شهرهای محمودآباد، سرخ رود، آمل و قائمشهر در ۱۰ بهمن ماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد اظهار داشت: با توجه به سالگرد حماسه مردم آمل در ۶ بهمن سال۱۳۶۰ یک دوره مسابقات کشتی لوچو، قهرمانی استان مازندران و انتخابی مسابقات کشوری در محمودآباد برگزار می شود.

وی اذعان داشت: کشتی گیران مازنی در ۲ وزن منفی و مثبت ۸۵ کیلوگرم در روز دوشنبه ۶ بهمن در سالن کشتی امام خمینی(ره) محمودآباد به روی تشک رفته و قهرمانان این دو وزن برای مسابقات کشوری اعزام می شوند.

پهلوان در پایان خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر، برنامه های فرهنگی ورزشی از قبیل برگزاری یادواره شهدای ۳۷ ورزشکار شهید شهرستان و تجلیل از خانواده هایعزیز این شهیدان، تقدیر از قهرمانان ملی و بین المللی سال ۹۳ محمودآباد، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با اهداء جوایز نفیس در محمودآباد و سرخ رود، مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی و سایر برنامه ها اجرا می شود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا