بهمن ۹۳، سی و ششمین طلوع فجر انقلاب-69/ رئیس اتحادیه خبازان خبر داد:

برخورد قانونی با متخلفان در واحدهای خبازی

بصیر، شعبان حسین‌نژاد در در گفت‌و‌گو با حرف با اعلام این خبر، اظهار داشت: ۸۵ واحد خبازی در فریدونکنار داریم که ۵۱ واحد در شهر و مابقی در روستا مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: از این تعداد واحد ۷۱ بربری، ۷ نانوایی تافتون، ۶ واحد لواش و یک خبازی سنگک هستند.

رئیس اتحادیه خبازان با اشاره به سهمیه ماهانه خبازان فریدونکناری، گفت:۱۱هزار کیسه آرد ۴۰ کیلویی در مجموع ۴۴۰ تن ماهانه سهمیه داریم که با توجه به توریستی و کشاورزی بودن فریدونکنار ۴۰ تن تقاضای فوق العاده داده‌ایم که در این صورت ۴۸۰ تن مصرف ماهانه در این شهرستان است.

حسین‌نژاد گفت: مسافران در ایام تعطیل به ویژه پنجشنبه و جمعه به شهرستان فریدونکنار برای گذراندن اوقات فراغت می آیند و این وظیفه ما را در قبال ارائه خدمات به آنها سنگین تر می کند.

وی با بیان اینکه برای ایام عید، شورای آرد و نان جلسه‌ای را برگزار کرد، اذعان داشت: در ۱۴ واحد صنفی امسال کشیک نوروزی داریم.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: بنرهای معرفی کشیک‌های خبازان را در چند نقطه شهر و روستاهای حاشیه خیابان اصلی نصب می کنیم تا مسافران و مردم به آسانی به نانوایی ها مراجعه کنند.

حضور جامعه اصناف شهرستان فریدونکنار و بسیجیان با بصیرت در راهپیمائی ۲۲ بهمن

فرمانده پایگاه رمضان‌نژاد بسیج اصناف، با تشکر از فرمانده این حوزه، اذعان داشت: برنامه‌های خوبی در دهه مبارک فجر از سوی این حوزه و اتاق اصناف برای گرامی‌داشت این ایام تدارک دیده شد که می توان به رژه موتوری، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری زیارت عاشورا، نشست بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی قبور مطهرشان، جشن پیروزی انقلاب در اتاق اصناف و دیدار و تجلیل از پیشکسوتان اصناف و حضور در همایش اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

عضو شورای اصناف کشور با تبریک آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار حضور جامعه اصناف شهرستان فریدونکنار و بسیجیان با بصیرت در راهپیمائی ۲۲ بهمن شد.

حسین‌نژاد از برگزاری سه جلسه در شورای اصناف کشور خبر داد و گفت: نخستین جلسه، برای معارفه اعضای شورای کشور برگزار شد، همچنین در دومین جلسه، رئیس، هیئت رئیسه و روسای کمیسیون‌های اتاق اصناف کشور مشخص و انتخاب شدند و در سومین جلسه که با حضور نمایندگان مجلس همراه بود زمینه برگزاری جلسات بعدی برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به قیمت نان در گذشته، اظهار داشت: نان با وزن هر چانه ۴۳۰ گرم با قیمت ۳۵۰ تومان در اختیار مردم قرار می گرفت اما امروز با وزن ۴۷۳ گرم به مبلغ ۵۰۰ تومان با آرد سی و شش هزار و ۵۰۰ تومانی پخت می شود.

رئیس اتحادیه خبازان در پایان تاکید کرد: خبازان از کم‌فروشی نان در فریدونکنار امتناع کنند که متخلفین به مراجع قانونی معرفی می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا